کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شبکه‌های ماهواره‌ای قلب و روح جوانان را هدف گرفته‌اند

خبرگزاری تسنیم , 29 تير 1393 ساعت 16:20

قم نیوز: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای جوانان ما را تهی و خالی می‌کنند و از این رو باید با شبکه‌های مستهجن و فاسد با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب مقابله کنیم.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز در جمع زائران و نمازگزاران حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به آیاتی از سوره حدید اظهار کرد: مومنان و کافران از چند گروه کمک می‌خواهند یکی خداست تا فرصت دوباره به آن‌ها بدهد، دوم شیطان است که آن ها را گول زده است و سوم از فرشتگان است تا عذاب شان کم کند، چهارم از رهبران خود و پنجم از مومنان است که از مومنان نور می خواهند تا درقیامت نورانی باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: قرآن کریم می فرماید مومنان به منافقین می گویند که در قیامت سند و مدرکی از کسی قبول نمی شود روزی که آدمی به درد کسی نمی خورد، روزی که سندی به درد نمی خورد، معامله کارایی ندارد، عذرخواهی به درد نمی خورد، فرزندان و پدر مادر کاری برای آدم نمی کند.

رفیعی بیان کرد: مسلمانان مدینه هنگامی که وضعشان بهتر شد از خضوع و خشوع دست کشیدند و آن حال های خوش و نماز و زکاتی که هنگام فقر داشتند را کنار گذاشتند در اول انقلاب و جنگ هم در کشورمان رزمندگان از خود گذشتی و دین مداری زیادی داشتند و سطح توقعات بسیار پایین بود و تجملات بسیار ناچیز بود که پول و آسایش ،سبب کم رنگ شدن دین و ازخود گذشتگی می شود.

استاد حوزه علمیه با قرائت حدیثی از پیامبر(ص) عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرماید که آدم های خاشع چهار دسته هستند اول توجه به حضور خداوند است، دوم کار زیبا انجام دادن یعنی راستگویی است ، سوم تفکر به قیامت در زندگی مان است‌، چهارم انجام مناجات در شبانه روز است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: قساوت قلب چند دلیل دارد که یکی گناه بر روی گناه است، گوش دادن به موسیقی های حرام و حرف های بیهوده است و آرزوهای طولانی در زندگی مان است که سبب قساوت قلب می شود.

رفیعی تصریح کرد: صدا و سیما با برنامه ریزی و فضا سازی مناسب برنامه های خوب و سالمی بسازد تا به جنگ نرم با شبکه های ماهواره ای برود چون این شبکه های ماهواره ای جوانان ما را تهی و خالی می کند. شبکه های فارسی زبان بر جوانان ما تاثیر دارد و باید با شبکه های مستهجن و فاسد با برنامه ریزی دقیق و مناسب مقابله کنیم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25476

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25476/شبکه-های-ماهواره-ای-قلب-روح-جوانان-هدف-گرفته-اند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir