يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 25480

توجه به زیرساخت‌ها در کاهش تصادفات موثر است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم بر توجه به زیرساخت‌ها و اصلاح تابلو‌های سطح شهر تاکید کرد و آن را از عوامل تاثیرگذار در کاهش تصادفات دانست.
توجه به زیرساخت‌ها در کاهش تصادفات موثر است
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جلسه کمیسیون تحول راهور با تاکید بر توجه بیش از پیش کارکنان پلیس راهور در عبور و مرور خودروهای حاشیه شهر و اعمال قانون خودروهای متخلف، اظهار کرد: توجه به هسته مرکزی شهر و غافل شدن از حاشیه شهر انضباط اجتماعی را تحکیم نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سفرهای تابستانه و حضور زائران در استان افزود: پلیس راهور ضمن طرح موضوع پارکینگ برای زائران در جلسه شورای ترافیک استان، هم‌پوشانی و جلسات هماهنگی با ناصحین و ستاد احیاء امر به معروف را در دستور کار قرار دهد تا ارتباط پلیس با بخش‌های مردم نهاد و استفاده از آنها در ماموریت‌‌ها موجب افزایش سطح امنیت اجتماعی شود.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: استفاده از گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، ناصحین، ستاد احیاء امر به معروف باید به عنوان یک مدل نهادینه شده و در کشور نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

وی هم‌پوشانی این گروه‌ها را با پلیس در برخورد با آلودگی صوتی، رانندگان بدپوشش و تخلفات اخلاقی بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: حضور نامحسوس پلیس‌های افتخاری و آمران به معروف به پلیس کمک می‌کند که جرائم کاهش بیابد.

مجتبایی تاکید کرد: موضوع فرهنگ ترافیک و تخلفات حادثه ساز و سهم دستگاه‌ها باید برابر مقررات و با پیگیری جدی مدنظر قرار گیرد تا کمتر شاهد تخلفات باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciu5ar.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما