سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 25540

ماهواره بمب انفجاری در قلب خانه‌های مردم است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به مضرات ماهواره گفت: مردم این بمب‌های انفجاری را به دست خود وارد خانه می‌کنند و صدای انفجار و خطرات آن را هر کسی به راحتی نمی‌شنود و نمی‌بیند.
ماهواره بمب انفجاری در قلب خانه‌های مردم است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه جبهه استکبار در صدد است تا بر جبهه انقلاب تاثیر بگذارد، اظهار کرد: بعد از ناکامی استکبار در میدان عملیات سخت و از کار افتادن دو ابزار تهدید نظامی و تحریم‌های اقتصادی به دنبال تسخیر اراده‌ها بر آمد.

وی بیان کرد: استکبار به دنبال این است که محاسبات، ارزش‌ها، اولویت و جهت گیری مردم را تغییر دهد و یکی از راه‌هایی که می‌تواند این کار را انجام دهد با ابزاری به نام ماهواره است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از ماهواره به عنوان بمب انفجاری نام برد و ابراز کرد: مردم این بمب‌های انفجاری را به دست خود وارد خانه می‌کنند و صدای انفجار و خطرات آن را هر کسی به راحتی نمی‌شنود و نمی‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: از خطرات ماهواره می‌توانیم به شکستن اراده، انگیزه، باور، ایمان و استقامت افراد اشاره کرد و استکبار با این ابزار می‌خواهد مردم و مخصوصا جوانان را به عنوان پیاده نظام تحت اختیار خود قرار دهد.

حاجی صادقی افزود: هر گاه جهت‌گیری‌ها و موضع گیری‌ها به سمتی برود که دشمن می‌خواهد، دیگر لازم نیست دشمن تهاجمی کند بلکه همین افراد نیروهای دشمن هستند و آنها را به اهداف خود می‌رسانند.

وی تصریح کرد: ماهواره یکی از قوی‌ترین محورهای جنگ نرم و جنگ فرهنگی استکبار است که برای مقابله با آن باید برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxtd0.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما