چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 25557

توجه به بافت فرسوده در بودجه سال آینده شهرداری

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهردار قم با اشاره به اینکه در سیاست‌های بودجه توجه به بافت فرسوده مورد توجه قرار گرفته است گفت: در هشت منطقه هشت سرای محله برای سال ۹۴ در نظر گرفته شده و متناسب با مناطق، سراهای محله ایجاد خواهند شد.
توجه به بافت فرسوده در بودجه سال آینده شهرداری
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان در جلسه بررسی پروژه‌های شهری قم با اشاره به اینکه در خصوص بودجه ریزی عملیاتی با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۵ شهریورماه قرارداد با مشاور نهایی می‌شود، گفت: تا پایان سال از یک منطقه، یک سازمان و یک معاونت برداشت میدانی شده و در سال ۹۴ زیرساخت‌های لازم برای بودجه ریزی عملیاتی فراهم می‌شود. باید در سال گذشته انتخاب مشاور انجام می‌شد ولی در شرایط کنونی تا پایان سال خروجی اطلاعات به ما داده خواهد شد.

مشاور شهردار قم با اشاره به اینکه تجربه کلانشهرهای تهران و مشهد مورد بررسی قرار گرفته است اظهار کرد: در قالب ۵ ماموریت و ۲۹ زیرماموریت برنامه ریزی صورت گرفته است و در سال ۹۴ مشکلی در خصوص بودجه‌ریزی عملیاتی نخواهیم داشت.

جانقربان با بیان اینکه ماموریت کلانی بر عهده شهرداری است و می‌تواند در ارتباط با شادابی و سلامتی شهر و شهروندان نقش آفرین باشد، گفت: در بودجه تاکید بر این بوده برای پروژه‌هایی که تملک آن انجام نشده اعتباری برای اجرا لحاظ نشود.تاکید دیگر بودجه استفاده از اعتبارات غیرنقدی برای سال آینده است و ۴۰ درصد اعتبارات به صورت غیرنقدی و ۶۰ درصد به صورت نقدی پرداخت شود.

مشاور شهردار قم خاطرنشان کرد: اولویت بودجه ۹۴ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و برای پروژه‌های مهم شهری باید پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ شده و در دستور کار قرار گیرد. مناطق حداکثر کارشناسی را در بودجه داشته باشند تا در نیمه نخست سال شاهد تعدیل بودجه نباشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5k0x.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما