پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 25588

تربیت ۸۰ محقق و پژوهشگر قرآنی در انجمن قرآن‌پژوهی حوزه

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: تربیت ۸۰ محقق و پژوهشگر از زمره افتخارات انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه است و همه روزه شاهد افتخارات و دستاوردهای دیگر این انجمن و مدرسه عالی تفسیر هستیم.
تربیت ۸۰ محقق و پژوهشگر قرآنی در انجمن قرآن‌پژوهی حوزه
به گزارش قم نیوز، مرتضی نجفی قدسی که شامگاه چهارشنبه در جلسه انجمن قرآن پژوهی حوزه و مدرسه تفسیر قرآن با آیت الله مقتدایی و در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) سخن می‌گفت، اظهار کرد: در یک سال گذشته شاهد برگزاری مجالس مختلف و نشست های قرآنی در بیت شریف علامه طباطبایی(ره) بوده ایم و مراجع عظام تقلید و اساتید برجسته حوزه در این بیت شریف حضور به هم رسانده اند.

مسئول دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) افزود: ماه مبارک رمضان نیز فرصتی شد تا جلسات متعدد و ضیافت هایی برگزار شود که اساتید انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم و اساتید تفسیر قرآن جامعة المصطفی امشب مهمان بیت نورانی علامه طباطبایی(ره) هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه عالی تفسیر و انجمن قرآن پژوهی حوزه های علمیه در سال هایی که از تأسیسشان می گذرد، مسیر رشد و تعالی را پیموده اند و کارنامه پر از افتخار آنها، در پیش روی شما عزیزان گسترده است.

نجفی قدسی تصریح کرد: تربیت ۸۰ محقق و پژوهشگر از زمره افتخارات این انجمن است و همه روزه شاهد افتخارات و دستاوردهای دیگر این انجمن و مدرسه عالی تفسیر هستیم.

مسئول دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) تاکید کرد: یکی از کسانی که همواره از انجمن قرآن پژوهان حوزه حمایت کرده است و بر توسعه قرآن پژوهی تاکید داشته اند، آیت الله مقتدایی بوده اند و امشب نیز با حضور خود در جلسه انجمن قرآن پژوهی، اهتمام خود به پژوهش در این کتاب شریف را نشان داده اند.

نجفی قدسی افزود: موضوعات مختلفی که در انجمن قرآن پژوهی مطرح می شوند قابلیت این را دارند که پس از طرح شدن و تکمیل شدن، به صورت نامه و طرح به مراجع عظام تقلید ارائه شوند تا با نظر مثبت ایشان خدمت مقام معظم رهبری طرح شوند و تبدیل به طرح های ماندگار در زمینه قرآن در سراسر کشور شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6mni.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما