پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 25612

اسرائیل با ناامنی غزه ساحل امنی برای خود فراهم کرده است

قم نيوز : قم نیوز:‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید در نظر داشت که مردم غزه نیز مردمی مسلمان و مظلوم هستند، ما نیز برای تامین برخی منافع ملی کشور خودمان از فلسطین حمایت کنیم، زیرا دشمن با ناامنی مناطق برای خود ساحل امنی را فراهم می کند.
اسرائیل با ناامنی غزه ساحل امنی برای خود فراهم کرده است
حجت الاسلام سید محمد آتش زر با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین از منظر جهانی، اظهار کرد: برخی می گویند که نباید در مسائل سیاسی کشورهای دیگر دخالت کرد، اگر این گونه است؛ پس آمریکا در کشورهای دیگر و به ویژه منطقه چه نقشی دارد؟

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل، افزود: دولت نامشروع اسرائیل و کشور آمریکا برای تامین منافع و امنیت خود در سایر مناطق و کشورهای جو نا آرامی را به وجود می آورند تا به مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی با بیان این که بیت المقدس اولین قبله مسلمانان است، تصریح کرد: باید در نظر داشت که مردم غزه نیز مردمی مسلمان و مظلوم هستند، بنابراین برای تامین منافع ملی کشور خودمان نیز باید از مردم غزه و فلسطین حمایت کنیم، زیرا دشمن با ناامنی مناطق برای خود ساحل امنی را فراهم می کند.

حجت الاسلام آتش زر با اشاره رد پای دشمن در منطقه و حمایت ایران از مردم مظلوم، عنوان کرد: در حال غرب و اسرائیل کشورهای منطقه و همسایگان ایران را صحنه نبرد کرده اند، بنابراین، ایران نیز برای تامین منافع ملی خود نیز از کشورهای مظلوم منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به گروهک داعش، گفت: برخی از کشورها با حمایت از داعش شرایطی را به وجود آورده اند که داعش خلافت اسلامی را به وجود بیاورد و شعار داعش نیز برای تشکیل حکومت اسلامی از بین بردن شیعیان است.

وی با اشاره به تامین امنیت محور مقاومت، تاکید کرد: تامین محور مقاومت یعنی حمایت از آرمان فلسطین و حمایت از آرمان فلسطین حمایت از ایران است، بنابراین مردم ایران با حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس از آرمان مقاومت حمایت می کنند.

حجت الاسلام آتش زر با اشاره حضور مردم قم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم قم با توجه به موقعیت سنجی که دارند با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس کشتار مردم غزه را محکوم می کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0vd0.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما