شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 25653
منبع : قم خبر

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم

قم نيوز : قم نیوز: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر ماه 1393 در شش رشته بدون کنکور و با شرط معدل دانشجو می پذیرد.
پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم
به گزارش قم نیوز، سعید خرّمی با اشاره به به سابقه فعالیتی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و اهداف این مرکز، اظهار کرد: این مرکز اولین مرکز آموزش علمی کاربردی استان است که ۱۲ سال سابقه کار دارد و با هدف تامین نیازهای جامعه، ظرفیت فرهنگی و هنری استان قم و با توجه به حوزه ماموریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دانشجو می پذیرد.

مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با اشاره به جامعه آماری دانشجویان در حال تحصیل این مکرکز، افزود: در نیمسال تحصیلی جاری ۹۰۶ نفر دانشجو شامل۴۳۲ نفر خانم و ۴۷۸ نفر آقا در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به رشته های موجود در مقاطع کاردانی و کارشناسی، تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان در مقطع کاردانی در رشته های امورفرهنگی، انیمیشن، گرافیک، نقاشی، خبرنگاری و تدوین مشغول تحصیل هستند و در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های امورفرهنگی با گرایش فعالیت های قرآنی ومذهبی، گرایش تبلیغات تجاری، گرایش برنامه ریزی فرهنگی و گرافیک گرایش تصویرسازی، گرایش پوستر و نشانه و گرایش تزئینی و محیطی و نقاشی مشغول به تحصیل هستند.

خرّمی با اشاره به پذیرش دانشجو در مهر ۹۳، عنوان کرد: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر ماه ۱۳۹۳ در شش رشته بدون کنکور و با شرط معدل دانشجو می پذیرد.

مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با اشاره به رشته های پیش بینی شده در مهر ۹۳، گفت: در مقطع کاردانی در رشته های گرافیک، عکاسی، امورفرهنگی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته در گرافیک گرایش تصویرسازی، مدیریت فرهنگی گرایش برنامه ریزی فرهنگی و انیمیشن(کارگردانی) دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به شیوه ثبت نام داوطلبان، تاکید کرد: افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس و وب سایت مرکز به آدرس مراجعه کنند.
www.farhanghonarqom.ir www.sanjesh.org

خرمی با اشاره به اشاره به مراجعه حضوری و تلفنی به مرکز، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس قم، خیابان شهید لواسانی(ساحلی)، جنب ثبت احوال مراجعه یا با شماره های ۳۷۷۰۶۵۶۹ و ۳۷۷۱۲۸۲۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeinu.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما