دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 25731

کمک 930 میلیونی مردم قم به مظلومان غزه

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد استان قم میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در راهپیمایی روز قدس برای کمک به مردم مظلوم غزه را بالغ بر 930 میلیون ریال عنوان کرد.
کمک 930 میلیونی مردم قم به مظلومان غزه
عبدالله جلالی با اشاره به اینکه مردم قم همیشه در عرصه کمک‌ به هم‌نوعان پیشگام بوده‌اند اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه بودیم و در همین راستا خیل عظیم کمک‌های مردم برای اهدا به نیازمندان غزه را شاهد بودیم.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم نیکوکار و مومن قم استقبال گسترده‌ای برای کمک رسانی به ملت مظلوم فلسطین داشتند و حجم خوبی از کمک‌های مردمی در این ایام جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خاطرنشان کرد:‌ در این ایام ۹۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی مردم نوعدوست استان قم برای مردم مظلوم فلسطین از سوی کمیته امداد استان جمع آوری شده است و این کمک‌ها برای ارائه به ملت غزه در اختیار نهادی ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: صبح فردا پایگاه‌های جمع آوری زکات فطره در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و نقاط دیگر شهر مستقر خواهند بود تا نسبت به جمع‌آوری زکات فطره اقدام کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzqni.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما