دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 25736

صبا 9 مرداد از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نهم مرداد ماه از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.
صبا 9 مرداد از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، برنامه هفته‌های اول تا ششم بازی‌های چهاردهمین دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی اعلام شد که صبای قم باید در نخستین مسابقه خود روز پنجشنبه هفته آینده یعنی نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان برود.

دیدار صبای قم و ذوب آهن اصفهان از نخستین هفته لیگ چهاردهم از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه عصر روز پنجشنبه نهم مرداد ماه به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی برگزار خواهد شد.

هفته اول: صبا - ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام قم

صبای قم در حالی نخستین بازی خانگی خود را از چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می‌کند که در فصل گذشته موفق به کسب مقام نهم شده و ذوب آهن اصفهان در مکان سیزدهم لیگ برتر ایستاده است.

صبا در شش فصلی که به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفته است موفق به کسب مقام‌ ششم لیگ‌های هشتم و نهم شده است، در لیگ دهم صبا به مقام دهم رسید و در لیگ یازدهم با کسب رتبه چهارم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

نماینده فوتبال استان قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقام دهم را با مشکلات زیاد به دست آورد و در سیزدهمین دوره جام خلیج فارس نیز رتبه نهم را از آن خود کرد تا در نهایت با هدایت عبدالصمد مرفاوی گام به لیگ چهاردهم بگذارد.

رویارویی صبا با ملوان و پدیده در خانه حریفان

برنامه ریزی بازی‌های نیم فصل نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم به شکلی انجام شده که صبا باید در هفت بازی خانگی و هشت مسابقه خارج از خانه دور رفت به مصاف رقبای لیگ برتر خود برود.

برنامه‌ بازی‌های صبای قم در نیم فصل نخست لیگ چهاردهم در حالی مشخص شد که صبا در هفته اول که با عنوان گراميداشت ياد شهداي غزه خونين و مبارزات مردم مظلوم فلسطيني و روز اهداي خون برگزار می‌شود روز پنجشنبه ۹ مردادماه از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقيقه در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

همچنین در هفته دوم بازی‌های لیگ چهاردهم که با عنوان تکريم از اصحاب رسانه و گراميداشت روز خبرنگار نام‌گذاری شده است تیم صبای قم روز جمعه ۱۷ مرداد از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی انزلی برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلي صف آرایی خواهد کرد.

تقابل صبا با نفت مسجد سلیمان در دومین دیدار خانگی

در هفته سوم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عنوان روز فرهنگ پهلواني و گراميداشت جوانمردي و مروت در ورزش را یدک می‌کشد صبای قم روز پنجشنبه ۲۳ مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد با پديده مشهد دیدار می‌کند.

در هفته چهارم بازی‌های جام خلیج فارس که با عنوان گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي برنامه‌ریزی شده است صبای قم از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد در ورزشگاه يادگار امام قم با نفت مسجد سلیمان مسابقه می‌دهد.

تقابل صبا با پرسپولیس در هفته ششم به میزبانی قم

در هفته پنجم بازی‌های دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با عنوان گراميداشت شهادت حضرت امام جعفر صادق عليه السلام به انجام می‌رسد صبای قم از ساعت ۱۸ روز يکشنبه ۲ شهريور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تیم تراکتورسازي است.

در هفته ششم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس نیز که عنوان گراميداشت هفته دولت و يادواره شهيدان رجائي و باهنر را برای آن نام‌گذاری کرده‌اند صبای قم از ساعت ۱۹ روز شنبه ۸ شهريور در ورزشگاه يادگار امام قم با تیم پرسپولیس تهران رقابت خواهد کرد.

البته نماینده فوتبال استان قم حساس‌ترین بازی‌های خود در نیم فصل نخست باز‌ی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را در مصاف با پرسپولیس و استقلال تهران در هفته‌های ششم و سیزدهم لیگ چهاردهم را به ترتیب در قم برابر قرمز‌ها و در تهران مقبال آبی‌ها برگزار می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccemqi.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما