شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 25802

۱۰ گلزار شهدا در قم تا پایان امسال ساماندهی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تا پایان امسال کار ساماندهی ۱۰ گلزار شهدا در قم به اتمام می‌رسد.
۱۰ گلزار شهدا در قم تا پایان امسال ساماندهی می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید جواد هاشمی اظهار کرد: تا کنون ۲۹ گلزار شهدا در قم ساماندهی شده که تا پایان امسال این تعداد به ۳۹ گلزار افزایش پیدا می کند.

وی افزود: گلزارهای شهدا نماد عزت و اقتدار و شهامت و دلیرمردی ملتی آزاده و شهادت طلب است، این اماکن مقدس میعادگاه عاشقان و عارفان و سند افتخار ملت ایران برای نسل‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: از جمله گلزارهایی که امسال ساماندهی آن به اتمام می‌رسد گلزار شهدای شهر کهک و دستجرد و روستاهای تاج خاتون، جوزه، طغرود، وشنوه، ونان، جریک آغاج است که اغلب ۹۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

هاشمی همچنین به ساماندهی گلزار شهدای علی ابن جعفر اشاره کرد و افزود: از ۳۰ سال گذشته تا کنون این نخستین ساماندهی است که در گلزار محوری استان با بیش از سه هزار شهید در حال انجام است.

وی بیان کرد: تاکنون در زمینه ایجاد روشنایی مناسب، ایجاد فضای سبز، رمپ، پله و برداشتن موانع و نرده‌ها بین قطعات اقدام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تصریح کرد: ۷۱ گلزار شهید در نقاط مختلف استان وجود دارد که تا کنون ۲۹ گلزار ساماندهی شده و ۱۶ گلزار در دست ساماندهی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgx79x.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما