شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 25815

مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان قم با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون و نایب رئیس این فدراسیون فردا برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون فردا برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان قم به این شهر سفر می‌کند.

مجمع انتخاباتی بدمینتون قم پس از پایان دوره ۴ ساله ریاست علی پنجه باشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم و با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود تا رئیس جدید این هیئت برای مدت ۴ سال انتخاب شود.

علاوه بر ریاست فدراسیون بدمینتون، مرتضی مداحی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون و فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون در این مجمع انتخاباتی حضور پیدا می‌کنند.

پنجه باشی رئیس قبلی هیئت بدمینتون، تنها نامزد احراز ریاست جدید این هیئت است و انتخاب مجدد وی برای در اختیار گرفتن سکان هدایت بدمینتون استان قم اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

این در حالی است که پنجه باشی اخیرا مسئولیت انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های کشور را نیز بر عهده گرفته است و تلاش‌های قابل توجهی در راستای توسعه بدمینتون در آموزش و پرورش انجام داده است.

بدمینتون قم سال گذشته موفق شد به لیگ دسته اول بدمینتون کشور راه پیدا کند و محمدحسن حسین‌زاده داور این رشته در قم نیز به عنوان داور بین المللی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی قضاوت می‌کند.

مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز قم، از ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۱۲ مرداد با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان و اعضای دارای حق رای در مجع انتخاباتی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamanu.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما