يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 25858

ماهان تندیس قم نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌ فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور در مشهد نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت.
ماهان تندیس قم نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم که برای شرکت در دور برگشت لیگ بر‌تر رده سنی امید باشگاه‌های کشور راهی مشهد شده است در مسابقه چهارم خود در سالن شهید بهشتی مشهد در دیدار برابر ماکو جوان آذربایجان غربی پیروز شد.

نماینده قم که در ۳ بازی نخست خود در دور برگشت موفق به شکست تیم‌هایی از اهواز، تنکابن و مشهد شده بود موفق شد حریف خود را نتیجه ۵ بر یک شکست دهد و به دهمین برد متوالی خود در لیگ بر‌تر امید دست یافته و رکوردی جالب از خود بر جای بگذارد.

ماهان تندیس در دور رفت با ۱۸ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول قرار گرفت و رکورد پیروزهای متوالی خود را تا بازی چهارم دور برگشت هم حفظ کرده و هم اکنون با ۳۰ امتیاز به تنهایی در صدر جدول لیگ بر‌تر ایستاده است.

شاگردان علی شریفی که صعود خود را به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی لیگ بر‌تر فوتسال امید مسجل کرده‌اند در برابر ماکو جوان هم با قدرت عمل کردند و با هت تریک جعفر نجفی و گل‌هایی از محمد هاتفی و مهدی زاهدی نماینده آذربایجان غربی را درهم کوبیدند.

پیروزی ماهان تندیس بر ماکو جوان سبب شد نماینده قم با به جا گذاشتن آماری جالب توجه، در هر ۱۰ بازی پیشین خود در این مسابقات برنده شده و با دو پیروزی دیگر برابر فرش آرای مشهد و راه ساری این رکورد را بهبود بخشد.

علی شریفی سرمربی تیم ماهان تندیس پیش از این تیم حفاری اهواز را مهم‌ترین رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور عنوان کرده است و بعید نیست این دو تیم در فینال با هم روبرو شوند.

ماهان تندیس در این گروه علاوه بر مشهد الرضای مشهد، با تیم‌های میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان در یک گروه قرار دارد در حالی که تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان تشکیل دهنده گروه نخست هستند.

قرار است مرحله نیمه پایانی و فینال مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور پیش از آغاز لیگ بر‌تر فوتسال بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch66ni.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما