يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 25878

نسل‌کشی اسرائیل در غزه یادآور جنایات نازی‌ها است

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این نسل کشی و قتل عام کودکان غزه تراژدی غمبار انسانی است که شباهت عجیبی با جنایات نازی ها دارد.
نسل‌کشی اسرائیل در غزه یادآور جنایات نازی‌ها است
به گزارش قم نیوز، آیت الله کعبی با اشاره جنایات اسرائیل در غزه، اظهار کرد: این جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان دهنده آن است که این رژیم یک جنایتکار جنگی است که در رقم زدن جنایات و قتل های اسفبار ابایی ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان تشابه جنایات اسرائیل در غزه با جنایات هیتلر، افزود: این نسل کشی و قتل عام کودکان غزه تراژدی غمبار انسانی است که شباهت عجیبی با جنایات نازی ها دارد.

وی با اشاره به جایگاه نتانیاهو در افکار عمومی بین المللی، تصریح کرد: این جنایات اسفبار نشان دهنده این نکته است که نتانیاهو هیتلر زمان است که از هیچ جنایتی ابایی ندارد و به راحتی دستان پلید خود را به خون بی گناهان و مظلومان غزه آغشته می کند.

آیت الله کعبی با تاکید به وظیفه مردم در برابر جنایات اسرائیل، عنوان کرد: همه مردم وظیفه دارند در برابر این جنایات جوش و خروش کنند و این جنایات وقیحانه را محکوم کنند و با اتحاد خود این غده سرطانی را از بین ببرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان وظیفه ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه، گفت: وظیفه ملت آگاه ایران این است که در عرصه دیپلماسی و بین الملل، در عرصه فرهنگ و سیاست این رژیم معجول را بایکوت کند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره دفاع نظامی از مردم غزه، تاکید کرد: با تاکید رهبر معظم انقلاب درباره دفاع از مردم غزه، ایران با افتخار و سربلندی در کنار سوریه و لبنان از فلسطین حمایت می کند.

آیت الله کعبی با تاکید به سکوت کشورهای عربی دربرابر این جنایات، خاطرنشان کرد: سکوت کشورهای عربی ناشی از تغییر نگرش این کشورها است، زیرا در حال حاضر نیز غرب با نفوذ فکری سعی در شیعه هراسی، اسلام هراسی و ایران هراسی دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjooe8.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما