سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 2594
سردار کمالی:

تصمیمی برای فروش خدمت سربازی و معافیت‌های گسترده وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: بنابر ضرورت‌های موجود ما همچنان خدمت سربازی را خواهیم داشت و تصمیمی مبنی بر فروش و معافیت گسترده و استخدام سرباز حرفه‌ای وجود ندارد.
تصمیمی برای فروش خدمت سربازی و معافیت‌های گسترده وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، سردار موسی کمالی در سومین همایش استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح که قبل از ظهر سه شنبه در ستاد کل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه کشور ما راهبر دفاعی دارد و تاکید دفاعی ما بر نیروی انسانی است، گفت: با توجه به تأکید فرمانده معظم کل قوا به موضوع سربازی و نقش محوری سرباز در نیروهای مسلح، نیازمند سرباز هستیم و بحث‌های مطرح درباره فروش یا معافیت‌های گسترده و استخدام سرباز حرفه‌ای منتفی است و تصمیمی در این زمینه مطرح نیست.

تعیین مدت خدمت سربازی در دست بررسی است
وی در ادامه با تاکید بر استفاده سربازان در نیروهای مسلح گفت: آسیب‌هایی در مورد سربازان قبل و در حین خدمت سربازی وجود دارد که باید توجه خاصی برای پیشگیری از این مشکلات و حل آنها داشته باشیم.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به اینکه با راه حل‌های قانونی بخشی از این مشکلات را حل کرده‌ایم، افزود: در صدد حل باقی آسیب‌ها و مشکلات خدمت سربازی هستیم و مواردی درباره مدت زمان آموزش‌های سربازی و همچنین مدت زمان خدمت سربازی مطرح است که در حال بررسی است و امیدواریم ظرف چند ماه آینده به نتایج مطلوب برسیم.

سازمان قضایی نیروهای مسلح به دوره سربازی توجه خوبی داشته است
کمالی با اشاره به اهمیت خدمت سربازی گفت: امام خمینی(ره) سربازی را غیرت هر جوان می‌دانستند و همچنین رهبر معظم انقلاب نیز در اهمیت آن فرمودند: خدمت سربازی دفاع از دین، غیرت و پاسداری از حرمت خون شهیدان است و واقعاَ خدمت مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیاز کشور و ملت است.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در ادامه به نقش و اهمیت سازمان‌های مربوطه درباره خدمت سربازی اشاره کرد و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح جزو معدود سازمان‌هایی است که توجه خاصی به این امر داشته است و قابل تقدیر است و اگر همه سازمان‌های مربوط وظایف خود را در رابطه با سربازی انجام بدهند وضعیت بهتری شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.9b5urhbsaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما