سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 25976

راه‌یابی 6 اثر نمایشی به بخش داوری جشنواره تئاتر استانی

قم نيوز : قم نیوز: مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: با نظر هیئت بازبین، 6 اثر نمایشی به بخش داوری جشنواره تئاتر استانی راه خواهد یافت.
راه‌یابی 6 اثر نمایشی به بخش داوری جشنواره تئاتر استانی
به گزارش قم نیوز، اصغر نوبخت از آمادگی گروه‌های فعال نمایشی برای شرکت در شانزدهمین جشنواره تئاتر استان قم خبر داد و اظهار کرد: ارسال آثار به جشنواره نمایشی به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره فیلم فجر تا ۳۰ خردادماه اعلام شده بود که تا پایان این مدت زمانی ۳۱ متن به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به بررسی متون نمایشی بیان کرد: از ۳۱ متن ارسالی به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم، ۲۵ متن نمایشی بررسی شد که کار ۲۱ اثر گروهی مورد استقبال قرار گرفته است.

نوبخت ادامه داد: بازبینی آثار تا تاریخ ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد که نتیجه نهایی و رأی داوران هیئت بازبین پس از تاریخ مذکور اعلام می‌شود که با رأی هیئت انتخاب ۶ اثر به بخش داوری نهایی راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: برای داوری نهایی آثار ارسالی در تلاش هستیم از داوران برجسته ملی از تهران دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور یابند.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم اضافه کرد: در حاشیه این جشنواره ۳ نمایش از آثار تجربه‌های جوان و ۳ نمایش خیابانی نیز خواهیم داشت که مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

نوبخت تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این جشنواره از پنج پیشکسوت تئاتر به همراه ۸ هنرمند فرهیخته تئاتر تجلیل شده و ۶ نمایش پنج‌دقیقه‌ای با دو بازیگر به هنرنمایی خواهند پرداخت.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در این جشنواره موضوعات ارزشی، اجتماعی، آیینی و سنتی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciq3ar.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما