چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 26051

پذیرش دانشجو بدون شرکت در کنکور در دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجو بدون شرکت در کنکور در این دانشگاه از 15 تا 22 مرداد امسال خبر داد.
پذیرش دانشجو بدون شرکت در کنکور در دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، هادی حجت با اشاره به دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه وابسته به موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بوده که به منظور تربیت کارشناس در علوم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) امسال علاوه بر پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، در مقطع کارشناسی نیز برای شانزدهمین سال متوالی دانشجو می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه یکی از موسسات آموزش عالی معتبر و موفق کشور در حوزه علوم اسلامی محسوب می‌شود که طی چند سال اخیر بر اساس آمار رسمی سازمان سنجش با بیش از ۴۲ درصد قبولی بیشترین درصد آمار قبولی فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد را در بین تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به خود اختصاص داده است.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشجو گفت: خواهران و برادران علاقه‌مند که مدرک دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا مدرک سطح یک حوزه را داشته باشند، می‌توانند بدون شرکت در کنکور سراسری و از طریق بررسی سوابق تحصیلی در این بخش پذیرش شوند.

وی عنوان کرد:‌ متقاضیان از ۱۵ تا ۲۲ مرداد سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های حضوری و مجازی این دانشگاه در مقطع کارشناسی اقدام کنند.

حجت با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مدرک رسمی معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می‌کنند گفت: رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث به صورت حضوری در قم و تهران و به صورت مجازی و رشته‌های علوم قرآن و حدیث، تربیت معلم قرآن، کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه کرده یا با تلفن ۵۱۲۹۲۳۰۰ـ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در دوره‌های حضوری و مجازی مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfz0x.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما