پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 26078

تجدید میثاق اصحاب رسانه قم با شهدا

قم نيوز : قم نیوز: اهالی رسانه استان قم روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدا، قبور شهدای شهر قم را گلباران و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند
تجدید میثاق اصحاب رسانه قم با شهدا
به گزارش قم نیوز، در آستانه روز خبرنگار اصحاب رسانه قم در آیینی با غبار روبی قبور مطهر شهیدان مهدی و مجید زین الدین با آنان تجدید میثاق کردند که این آیین با حضور برخی خانواده معظم شهدا، مسوولان و خبرنگاران در گلزار شهدای شهر قم برگزار شد.

معاون مطبوعات و تبليغات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با گراميداشت ياد شهيد صارمي خبرنگار متعهد اين مرز و بوم گفت:خبرنگاران واقعي شهدا و ايثارگران هستند كه با رشادت و فداكاري تيتر برتر اين كشور در آزادگي را رقم زدند.

مهدي توكليان افزود: تيتر انقلاب اسلامي توسط شهيداني نگاشته شد كه در دفاع از ارزشهاي ديني و آرمانهاي ولايت فقيه از جان خود گذشتند تا حقيقت نهضت زنده و پابرجا بماند.

وي با تاكيد بر پيروي از شهيدان انقلاب در مسير اهل بيت(ع) عنوان كرد:شهيدان ضرب آهنگي در دل اين مردم نواختند كه نهضت بيداري را احيا كرد و اين نهضت با خون پاك شهيدان تدام يافت.

معاون مطبوعات و تبليغات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در پايان خاطرنشان كرد:دشمنان بايد بدانند كه عشق به آرمانهاي انقلاب و راه شهيدان از دل و ذهن مردم ايران اسلامي نخواه رفت.

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت ˈمحمود صارمیˈ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4xqi.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما