قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی در قم گفت: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اورژانس هوایی استقبال می‌کند.
دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اورژانس هوایی استقبال می‌کند
به گزارش قم نیوز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در آئین افتتاح پایگاه امداد هوایی قم همزمان با ۱۳ شهر دیگر کشور اظهار کرد: این خدمت قدمی است در راه استقرار عدالت و دسترسی مردم به خدمات درمانی بهتر و امیدواریم به زودی به حد کمال خود برسد.

وی گفت: مردم اقصی نقاط کشور به بسیاری از خدمات درمانی دسترسی ندارند و امیدواریم افتتاح این طرح بتواند نقش مهمی در کاهش زمان رسیدگی به مصدومین، بیماران و حادثه دیگان باشد.

وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی افزود: خوشحالیم که امروز اورژانس ۱۱۵ هوایی می‌شود، از امروز با سرعت بیشتر در خدمت مردم شریف ایران است و امیدوارم تعداد این پایگاه‌ها با همکاری ارتش و هوانیزوز افزایش یابد.

هاشمی بیان کرد: با توجه به اینکه در سطح بین المللی، این نوع خدمت با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود، امیدواریم در کشورمان نیز بخش خصوصی وارد فعالیت در حوزه اورژانس هوایی شود.

وی عنوان کرد: برای ارتقای خدمت رسانی در این بخش، نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم و دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اورژانس هوایی استقبال می‌کند چنان که اعتفاد داریم خرید خدمت بهترین نوع ارائه خدمت است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در اجرای این طرح محبت‌های دولت و مجلس محترم و ستاد کل نیروهای مسلح نقش عمده‌ای داشت و امیدواریم در قالب برنامه ششم و بودجه سال ۹۴ فرصت بیشتری برای وزارت بهد اشت برای خدمات بیشتر فراهم شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این اتفاق مهم را به برکت حضور در شهر کریمه اهل بیت را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم در ادامه دولت یازدهم بخشی از مشکلات درمانی مردم را پاسخ دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexz8w.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما