شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 26139

هیئت تنیس روی میز قم به صورت سرپرستی اداره می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: هیئت تنیس روی میز استان قم همچون 6 ماه گذشته تا زمان تعیین رئیس جدید خود به مدت 3 ماه دیگر نیز به صورت سرپرستی اداره می‌شود.
هیئت تنیس روی میز قم به صورت سرپرستی اداره می‌شود
به گزارش قم نیوز، هیئت تنیس روی میز استان قم بعد از استعفای عباس اشعری فرد رئیس با سابقه خود در بهمن ماه سال گذشته از آن زمان تا کنون به صورت سرپرستی اداره می‌شود و همچنان اداره آن به این شکل ادامه خواهد داشت.

این اتفاق به دنبال برگزاری مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان قم با حضور مسئولان فدراسیون تنیس روی میز و اداره کل ورزش و جوانان استان قم رخ داد و این مجمع در حالی برگزار شد که نتیجه‌ای در بر نداشت و رئیس جدید معرفی نشد.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت اوایل مرداد ماه با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد اما اعضای مجمع نتوانستند از بین کاندیداهای حاضر در مجمع یک نفر را برای ریاست این هیئت انتخاب کنند.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت تنیس روی میز استان قم از بین کاندیداهای احراز ریاست این هیئت با تساوی در شمارش آراء بدون نتیجه به پایان رسید.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور چهار کاندیدا آغاز شد در حالی که این هیئت در بیش از ۲۰ سال گذشته، توسط عباس اشعری فرد از تلاشگران عرصه ورزش تنیس روی میز اداره شده بود.

هیئت‌ تنیس روی میز در حال حاضر یکی از ۴۵ هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم ورزشکاران بسیار مستعدی را از بین تنیس روی میز بازان مستعد و آینده‌دار رده‌های سنی پایه به سطح اول ورزش تنیس روی میز کشور معرفی کرده است.

در سال‌های اخیر ورزشکاران رشته تنیس روی میز قم در مسابقات لیگ و قهرمانی تنیس روی میز کشور موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند و داوران تنیس روی میز قم نیز از جمله داوران موفق و شاخص کشور به شمار می‌روند.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان قم در حالی برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار شد که در ابتدا مجمع از جمع چهار کاندیدای حاضر در آن، یک نفر کناره‌گیری کرد و یک نفر نیز غایب بود و بدین ترتیب رأی‌گیری بین محمد مصباحی و محمد عموئیان انجام شد.

این رأی‌گیری در مرحله نخست با تساوی ۸ بر ۸ آراء هر دو کاندیدا پایان یافت و کار به رأی‌گیری مجدد کشید که باز هم طرفین با رأی ۱۶ عضو مجمع مساوی شدند و با تصمیم رئیس فدراسیون تنیس روی میز و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم قرار شد به مدت سه ماه دیگر این هیئت به صورت سرپرستی اداره شود تا با ثبت نام مجدد از کاندیداهای واجد شرایط، سه ماه دیگر مجمع انتخابات تشکیل شده و رئیس جدید انتخاب شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcao6nu.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما