شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 26158

رسانه های استان قم برای مبارزه در جنگ نرم حمایت شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خواستار حمایت از رسانه های استان برای مبارزه در چارچوب جنگ نرم شد.
رسانه های استان قم برای مبارزه در جنگ نرم حمایت شوند
به گزارش قم نیوز، ˈمهدی توکلیانˈ روز شنبه در مراسم تکریم از مقام خبرنگار در تالار معصومیه استانداری قم افزود: در چارچوب جنگ نرم رسانه ای و فرهنگی دشمن شاهد تفکرات ضد شیعی و اسلام هراسی هستیم و تجهیز و بصیرت افزایی در این بین از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان داشت: روز خبرنگار تلنگری برای مدیران هر استان است که بدانند رسانه ها چشمان همیشه بیدار برای انعکاس واقعه ها ، رویدادها و مسائل شهرشان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ۲۴ هزار نفر تاکنون در سامانه ثبت اطلاعات خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (سمان) ثبت نام کرده اند، ابراز داشت:کمیته هفت نفره ای تشکیل شده تا پرونده ها بررسی شود و در این بین سامانه سمان از ادارات کل ارشاد در استان ها برای تایید فعالیت هر خبرنگار استانی استعلام می کند.

توکلیان در ادامه خواستار حمایت جدی استاندار قم در مساله معیشت و بیمه خبرنگاران شد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی نمی تواند دغدغه ها رادر حوزه های رفاهی و معیشتی بر طرف کند.

وی همچنین خواستار حمایت مسوولان زیربط استان قم در راستای افزایش امنیت شغلی خبرنگاران در حوزه بیمه شد.

مراسم تکریم از مقام خبرنگار با حضور بیش از ۱۵۰ خبرنگار قم به همت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان قم ترتیب یافت و در آن از خبرنگاران رسانه های گروهی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw8b5.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما