سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 26288

پذیرش بدون کنکور در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی تا 22 مرداد سال جاری در این مرکز خبر داد.
پذیرش بدون کنکور در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، علیرضا سرمدی با اشاره به پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیک بدون شرکت در کنکور اظهار کرد: در مقطع کارشناسی امکان تحصیل در رشته علوم حدیث با کد ۲۰۳۴۲ و رشته علوم و معارف قرآن با کد ۲۰۳۴۳ برای علاقه‌مندان به فراگیری علوم و معارف قرآن و حدیث فراهم شده است.

وی به نحوه و زمان ثبت‌ نام در این مرکز اشاره کرد و افزود: ثبت‌ نام فقط از طریق سازمان سنجش و با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان از ۱۵ تا ۲۲ مرداد امکان‌پذیر است و به احتمال زیاد این تاریخ تمدید نیز خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث درباره شرایط متقاضیان ورود به این مرکز گفت: داوطلبان واجد شرایطی که دارای حداقل یکی از مدارک پیش‌دانشگاهی نظام جدید یا دیپلم نظام قدیم (چهار سال متوسطه) یا دیپلم به علاوه سطح یک حوزه یا مدرک کاردانی هستند می‌توانند در پذیرش این مرکز شرکت کنند.

وی درباره مزیت‌های تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی نیز تصریح کرد: آشنایی با علوم و معارف قرآن و اهل بیت(ع)، دریافت مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، گذراندن دوره به صورت کاملا غیر حضوری از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کلاس از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

سرمدی برگزاری آزمون‌های مرکز در بیش از ۵۰ حوزه آزمون در داخل و خارج از کشور، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی را از دیگر مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث ذکر کرد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه این مرکز به نشانی vu.qhu.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۳۷۱۷۶۰-۰۲۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfc0d0.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما