جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 26400

مقاومت اسلامی نسخه شفابخش بحران منطقه است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: پایداری و استقامت مثال زدنی امروز غزه و دیروز لبنان در برابر رژیم جنایتکار و کودک‌کش، به تأسی از مقاومت همیشه ماندگار ملت بزرگ ایران است، قطعا نسخه شفابخش بحران‌های منطقه و کشورهای اسلامی است.
مقاومت اسلامی نسخه شفابخش بحران منطقه است
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد  با اشاره به فرارسیدن بیست و سوم مردادماه روز مقاومت اسلامی اظهارکرد: بی‌شک رمز موفقیت مقاومت اسلامی در سال‌های اخیر توکل بر خدای متعال و بهره‌گیری از انگیزه‌های الهی در مقابله با دشمن غاصب و جنایتکار صهیونیستی بوده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با تأکید به وعده قرآن کریم مبنی بر نصرت الهی مظلومان و مستضعفان عالم، افزود: خداوند وقتی در قرآن کریم بحث استقامت را مطرح می‌کند، بلافاصله از وعده نصرت الهی به گروه حق سخن می‌گوید، بنابراین مشخص است که هرکس با انگیزه الهی در راستای حق و حقیقت استقامت ورزد، با وجود سختی‌ها و مشکلات، در ‌‌نهایت با نصرت الهی پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز ملت مظلوم فلسطین به ویژه ساکنین نوار غزه به خوبی رمز استقامت و پایداری در برابر جبهه استکبار و صهیونیسم را دریافته‌اند، تصریح کرد: مردم فلسطین با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و آموزه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، راه سعادت و پیروزی را در مقاومت دانسته‌اند و در این راستا آماده همه گونه ایثار و فداکاری برای پیروزی جبهه حق می‌باشند.

سردار مهدوی‌نژاد با اشاره به وعده حتمی پروردگار مبنی بر پیروزی حق بر باطل، بیان کرد: مردم غزه با مقاومت جانانه خویش در جنگ اخیر نشان دادند که مقاومت اسلامی مایه آبرو، حیثیت و شرف برای آن‌ها است و نه مذاکرات و سازش خفت بار با رژیم اشغالگر قدس.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان استقامت به عنوان ویژگی مردم غزه، تأکید کرد: پایداری و استقامت مثال زدنی امروز غزه و دیروز لبنان در برابر رژیم جنایتکار و کودک‌کش، به تأسی از مقاومت همیشه ماندگار ملت بزرگ ایران در بیش از سه دهه اخیر به ویژه سال‌های درخشان دفاع مقدس است و اینک شاهد برکات و دستاوردهای این مقاومت سرافرازانه هستیم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره مسائل غزه، خاطرنشان کرد:‌‌ همانگونه که راه و کلام امام خمینی (ره) نشان داده و امروز خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز تأکید می‌فرمایند، تنها راه رهایی فلسطین از اشغال و تجاوزگری و ظلم بی‌پایان صهیونیست‌ها، مقاومت عزتمندانه در برابر دشمن صهیونیست و حامیان غربی آن به ویژه آمریکای جهانخوار است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgab5.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما