قم نيوز : قم نیوز: جودوکاران قمی ۶ مدال طلا و برنز مسابقات جودوی قهرمانی کشور را به میزبانی ساوه به دست آوردند که محراب نوروزی و مجید حسنی طلایی‌های تیم اعزامی قم بودند.
جودوکاران قمی ۶ مدال طلا و برنز قهرمانی کشور را به دست آوردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات جودو قهرمانی منطقق ۳ نونهالان کشور به پایان رسید و نمایندگان جودوی قم با کسب ۲ مدال طلا و ۴ مدال برنز به کار خود پایان دادند.

در مسابقات جودوی قهرمانی کشور که به میزبانی ساوه برگزار شد تیم جودوی قم با ترکیب محراب نوروزی، ابوالفضل باقری، مجید حسنی، حسین خدا بنده لو، محمد قاسم رضا قلی گل، سید علی اجاق، امیرحسین مسگران، حسین طالبی، محمد زرنوشه فراهانی، میلاد قربانی و علی اصغر سلیمانی با هدایت یوسف فرج اللهی و سرپرستی رضا کاسه ساز به میدان رفت.

در مسابقات دسته ۳۴ کیلوگرم، محراب نوروزی موفق به کسب عنوان نخست شد و مدال طلای نونهالان کشور را بر گردن اویخت و در دسته ۳۸ کیلوگرم مجید حسنی موفق به کسب عنوان نخست شد تا وی نیز دیگر ورزشکار طلایی تیم اعزامی باشد.

ابوالفضل باقری در دسته ۳۴ کیلوگرم، حسین خدابنده لو در دسته ۴۶ کیلوگرم، محمد قاسم رضا قلی گل در وزن ۵۰ کیلوگرم و سید علی موسوی اجاق در دسته ۵۵ کیلوگرم نیز ورزشکارانی بودند که در ین رقابت‌ها عنوان سومی و مدال برنز را کسب کردند.

در جمع امتیازات این مسابقات بر اساس نتایج دسته‌های مختلف، تیم جودوی استان قم بر سکوی سوم مسابقات نونهالان منطقه ۳ کشور ایستاد و عملکردی مثبت و موفق را در این مسابقات بر جای بگذارد.

پیش از این، نهمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور در بخش کاتا در یزد به پایان رسید و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها موفق شد در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد در حالی که کاتاروهای قمی در این مسابقات با کسب یک طلا، ۲ نقره و یک برنز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شدند.

این مسابقات در ۵ کاتای اصلی برگزار شد که در فرم ناگه نوکاتا قم با درخششمحسن قاسم لو و محمد جواد بشاری مدال نقره را به دست آورد و در فرم کاتامه نوکاتا فخرالدین رضایی و مهدی عظیمی‌برآبادی از استان قم بر سکوی دوم این مسابقات ایستادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceoe8w.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما