دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 26503

اجرای طرح فلاح در 5 استان کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اجرای طرح فلاح در پنج استان کشور به منظور تبلیغ چهره به چهره نماز خبر داد.
اجرای طرح فلاح در 5 استان کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: این مرکز در زمینه ترویج معارف نماز و آموزش شیوه‌های نماز فعالیت می‌کند و به همین منظور طرح‌های مختلف را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح معراج یکی از طرح‌های مرکز بوده که شامل دوره ۱۲۰ ساعته معارف نماز است که در قالب تربیت مربی نماز در استان‌های تهران، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی و چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز اسرار نماز، نماز در قرآن، آثار نماز، نماز و خانواده، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، شیوه‌های بیان احکام نماز، شیوه‌های کلاس‌داری، پرسش و پاسخ و آداب نماز را از جمله محورهای طرح معراج ذکر کرد.

وی یادآور شد: کارشناسان نماز در مناسبت‌های مختلف مانند ایام اعتکاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و به تبیین بحث‌های تخصصی نماز، ‌اسرار نماز و شیوه‌های دعوت به نماز می‌پردازند.

ولی‌خانی با اشاره به طرح فلاح ویژه مناطق محروم عشایری گفت: این طرح از همین هفته شروع شده که کارشناسان مرکز تخصصی نماز به صورت گروه‌های پنج، چهار و سه نفری وارد استان‌های مناطق محروم و عشایری می‌شوند و در این بخش‌ها به تبلیغ بحث نماز به صورت چهره به چهره می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: قرائت صحیح نماز، تبیین آثار نماز، پاسخ به سوالات و شبهات، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز و احکام نماز از جمله مسائلی است که کارشناسان در این طرح برای مخاطبان تبیین می‌کنند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز یادآور شد: کارشناسان این طرح به استان کردستان شهرستان سریش‌آباد و بیجار اعزام شدند و به تبلیغ معارف و احکام نماز و شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی برای اجرای طرح فلاح در استان‌های زنجان، کرمانشاه، البرز و تهران مناطق دماوند و فیروزکوه ارائه شده که بر اساس درخواست آن‌ها مبلغ به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و به تبلیغ می‌پردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmtd0.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما