سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 26536

رضایت 85 درصدی مردم از سامانه 137 شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سامانه 137 شهرداری قم با اشاره به عملکرد این سامانه در ماه گذشته گفت: مردم در این مدت از این سامانه رضایت 85 درصدی داشته‌اند.
رضایت 85 درصدی مردم از سامانه 137 شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به رضایت ۸۵ درصدی مردم از عملکرد سامانه ۱۳۷ در تیرماه اظهار داشت: این رضایت با توجه به بازخوردگیری از مردم و رفع مشکلشان در حوزه های مختلف مرتبط با شهرداری محاسبه شده است.

وی افزود: از نظر رضایت مندی در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۵ درصد و نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ابراز داشت: تیرماه مردم قم ۱۰ هزار و ۵۵۰ بار با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند. البته به این دلیل که تیرماه مصادف بود با تابستان این عدد مقداری کمتر از حالت معمول است و تعداد تماس‌ها مردادماه ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از میان تمام تماس‌های صورت گرفته در ماه گذشته با سامانه ۱۳۷، نظافت شهری با هزار و ۳۶۰ تماس رتبه نخست را کسب کرده است. یعنی قمی‌ها بیش از هر چیز خواستار پاکیزگی معابر بوده‌اند.

رحیمی خاطرنشان کرد: پس از آن سد معبر با هزار و ۱۲۱ مورد رتبه دوم را دارد. مسئله جمع‌آوری زباله موضوع ۵۸۳ مورد از پیام‌های مردم به ۱۳۷ در ماه گذشته بوده و ۵۱۷ نفر هم خواستار لکه‌گیری آسفالت در محل زندگی خود بوده‌اند.

وی گفت: روکش آسفالت ۳۷۷ مورد و ساخت و ساز غیر مجاز ۳۴۵ مورد تماس در ماه گذشته داشته است. پس از آن باز ماندن شیر فضای سبز، آبیاری درختان، رفع نقص خاموش بوستان‌ها و درخواست پلاک بیشترین درخواست‌های مردمی بوده‌اند.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به اینکه این سامانه به صورت شبانه روزی آماده پاسخ به شهرندان است اضافه کرد: همشهریان عزیز هرگونه درخواست از شهرداری را باید با این سامانه در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0sb5.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما