چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 26599

دعوت فوتبالیست قمی به اردوی جدید تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: فوتبالیست‌ نوجوان و آینده‌دار قم به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد.
دعوت فوتبالیست قمی به اردوی جدید تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی اظهار کرد: با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با انگیزه بالایی توسط ملی‌پوشان در حال پیگیری است.

وی افزود: بازیکنانی از بهترین‌های فوتبال کشورمان در رده سنی نوجوانان در اردوی تیم ملی حضور دارند و فوتبالیست قمی نیز از امروز در کنار سایر ملی‌پوشان تمرینات خود را در اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان در آکادمی ملی فوتبال آغاز می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه بیان کرد: مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی نوجوانان ۲۸ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرد و در حالی که این اردو تا سی‌ویکم مردادماه ادامه خواهد شد، از قم نیز امیرحسین رنگر‌زجدی به اردو دعوت شده است.

وی یادآور شد: تیم ملی زیر ۱۶ سال پیش از آغاز این اردو برای انجام چند دیدار تدارکاتی عازم کشور ژاپن شد در حالی که در بین بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در این مسابقات امیرحسین رنگرزجدی ملی‌پوش استان قم نیز حضور داشت.

بهرامی تصریح کرد: رنگرز که به سبب فعالیت پدرش در داوری حرفه‌ای فوتبال در واقع فرزند خانواده‌ای فوتبالی محسوب می‌شود بازیکنی است که با درخشش در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در ترکیب تیم نوجوانان صبای قم، خود و ارزش‌های فنی‌اش را نشان داده است.

وی بیان داشت: تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۶ سال در حالی زیرنظر مصطفی قنبرپور در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که ملی‌پوشان بعد از حضور در بازی‌های دوستانه در کشور ژاپن و بازی در مقابل تیم ملی این کشور و یک تیم باشگاهی، تمرینات نهایی خود را پیش از بازی‌های قهرمانی آسیا انجام می‌دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان تا بیست‌ویکم مردادماه در کشور ژاپن حضور داشت و در این مدت دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال نوجوانان ژاپن و یک مسابقه دوستانه نیز با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور انجام داد و آماده مسابقات قهرمانی آسیا شد.

وی یاد آور شد: تیم ملی فوتبال نوجوانان ژاپن نیز همانند ایران یکی از ۱۶ تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا است، مسابقاتی که از دهه اول شهریورماه برگزار می‌شود و تیم ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در آن حضور می‌یابد.

بهرامی گفت: فوتبالیست‌های مستعدی از استان‌های اصفهان، مازندران، هرمزگان، گیلان، خوزستان، تهران،‌ قم، فارس و اردبیل برای این اردو به تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaomnu.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما