چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 26614

رشته هاکی با وجود ۵ قهرمانی آسیا مورد بی‌مهری واقع شده است

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم هاکی قم در مسابقات قهرمانی کشور با بیان اینکه توسعه و استعدادیابی هاکی کشور با همکاری آموزش و پرورش می‌سر می‌شود گفت: ایران قهرمان ۵ دوره هاکی آسیاست اما کمتر نامی از این رشته در کشور برده می‌شود.
رشته هاکی با وجود ۵ قهرمانی آسیا مورد بی‌مهری واقع شده است
به گزارش قم نیوز، احسان یوسف وند اظهار کرد: تیم‌های هاکی پایه قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور راهی اراک می‌شوند و قرار است مسابقات قهرمانی کشور در قالب دو گروه در شهرهای اراک و تبریز برگزار شود.

وی گفت: تیم خوبی را برای حضور در این مسابقات آماده کرده‌ایم و حریفان ما در گروه نخست تیم‌های استان‌های مرکزی، اصفهان، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان هستند که ۲ تیم از این گروه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند.

مربی تیم هاکی قم در مسابقات قهرمانی کشور افزود: هاکی بازان قمی دو دو بخش مینی و سالنی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند و با توجه به جایگاه هاکی قم در سطح کشور امیدوار به کسب نتیجه توسط هر دو رده هستیم البته تیم سالنی ما حدود ۷ ماه است که تحت آموزش قرار گرفته‌اند اما امیدواریم این تیم نیز در مسابقات کشوری روی سکو برود.

یوسف وند با اشاره به ترکیب تیم اعزامی قم عنوان کرد: در تیم هاکی سالنی قم سعید آفتابی، علی امیر آبادی، امیرحسین هدایتی، ابوالفضل وفایی‌زاده، محمدرضا هاتفی، حسین بیگدلو، میلاد سیجانی، احمدرضا محمدی و رضا مولایی حضور دارند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم مینی هاکی استان قم را ابوالفضل آفتابی، محمدجواد امیرانی، علی اضغر پسندیده، ابوالفضل شعبانی، مهدی پیام، مهدی بختیاری، علی شکری، محمدمهدی نور‌زاده، جلال آموزور، محمدامین صمدی، حسین علی‌پور، علی علی‌پور و احمدرضا قلی‌زاده تشکیل می‌دهند.

مربی تیم هاکی قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره توسعه هاکی در قم تصریح کرد: توسعه هاکی در قم نیازمند همکاری آموزش و پرورش است و در همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی دانش آموزی در سطح مدارس، می‌توان این رشته ورزشی را به دانش آموزان معرفی و استعداد‌ها را شناسایی کرد.

یوسف وند خاطرنشان کرد: ایران قهرمان ۵ دوره هاکی آسیاست اما کمتر نامی از این رشته برده می‌شود و صدا و سیما و رسانه‌ها می‌توانند نقش پررنگی در معرفی این رشته به مردم داشته باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5qar.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما