کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غبارروبی گلزار شهدای شیخان توسط جامعه اصناف قم

خبرگزاری فارس , 30 مرداد 1393 ساعت 21:20

قم نیوز: مراسم غبارروبی گلزار شهدای شیخان توسط جامعه اصناف استان قم و با حضور فرماندهان بسیج اصناف برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، محمدعلی قاسمی فرمانده حوزه شهید رجایی بسیج اصناف استان قم با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جامعه اصناف استان قم عصر امروز به همت سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در گلزار شیخان قم حضور یافته و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

وی حضور جامعه اصناف در مراسم غبارروبی گلزار شیخان را پرشور دانست و اضافه کرد: در این مراسم جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف استان قم نیز حضور داشتند.

فرمانده حوزه شهید رجایی سازمان بسیج اصناف استان قم ضمن گرامیداشت روز قشر بسیج اصناف ادامه داد: سه شنبه هفته آینده روز قشر بسیج اصناف را در پیش داریم که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بتوانیم برای بسیجیان، روز قشر مبارکی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور بسیجیان اصناف در نماز جمعه این هفته و برگزاری همایش گرامیداشت این قشر همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بخشی از اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی با اشاره به تاثیرگذاری جامعه اصناف در عرصه‌های مختلف بیان کرد: این قشر همانند همیشه در کنار مردم و مسئولان در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی کرده و برای سربلندی انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26670

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26670/غبارروبی-گلزار-شهدای-شیخان-توسط-جامعه-اصناف-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir