قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: بزرگ ترین میدان دپوی گاز ایران در بخش قنوات قم واقع شده است و در عین حال این بخش با مشکلات زیرساختی روبرو است.
بزرگ‌ترین میدان ذخیره گاز ایران در بخش قنوات قم قرار دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه شورای اداری بخش مرکزی که در مسجد جامع شهر قنوات برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر ضرورت تلاش مسئولان استان برای رفع مشکلات این بخش تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به قرار گرفتن بزرگترین میدان دپوی گاز ایران در بخش مرکزی قم و سکونت بیش از ۲۸ هزار نفر جمعیت در این بخش، موقعیت این بخش را بسیار ویژه عنوان و اظهار کرد: دستگاه های استان باید برای عمران و آبادانی و رفع مشکلات مهم این بخش از جمله راه دسترسی، بهداشت و درمان و زیرساخت های عمرانی تلاش جدی را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه توسعه باید برای همه ی مردم باشد، عدالت در توزیع امکانات و خدمات و رسیدگی به همه ی بخش های استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در توسعه ی زیرساخت ها همه بخش های استان قم باید از توجه عادلانه ی مسئولان برخوردار باشند.

مقام عالی دولت در استان همچنین توسعه ی بخش ها را لازمه ی همکاری مردم با مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل خوب مردم با مسئولان نوید بخش پیشرفت و سازندگی بخش مرکزی بخش است.

استاندار قم با تقدیر و تشکر از تلاش دستگاه های دست اندرکار عمران و آبادانی استان قم، خاطرنشان کرد: رشد و توسعه استان قم و رفع محرومیت های آن در گرو کار و تلاش جدی و همه جانبه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8ae8.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما