سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 26855

بلوار شهید روحانی قم عاملی برای احیای بافت فرسوده شهری است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بلوار شهید روحانی عاملی برای بهبود وضعیت ترافیکی و احیای بافت فرسوده شهری است.
بلوار شهید روحانی قم عاملی برای احیای بافت فرسوده شهری است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه بلوار شهید روحانی با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که یکی از آرزوهای دیرینه ما و مردم شریف منطقه آذر محقق شده و بلوار شهید روحانی احداث شد.

وی افزود: در شورای اول شهر قم، آرزوی همه ما این بود که روزی از میدان گلزار، بتوانیم به راحتی به میدان میرزای قمی دسترسی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در شورای دوم هم بحث ادامه بلوار شهید روحانی پیگیری می‌شد، گفت: بالاخره در شورای اسلامی طرح عملیاتی این بلوار در دستور کار قرار گرفت و شورای چهارم آن را به سامان رساند.

وی ادامه داد: در زمان مدیریت جدید شهری قم، بیشترین همت بر روی این پروژه صورت گرفت و با همکاری مردم انقلابی و متدین منطقه، بالاخره بلوار شهید روحانی در فاز دوم به بهره‌برداری رسید.

آتش‌زر احداث بلوار شهید روحانی را عاملی برای بهبود وضعیت ترافیکی و احیای بافت فرسوده شهری دانست و افزود: ارزش افزوده‌ای هم که برای منطقه ایجاد شده فرصت دیگری برای مردم به وجود آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: امیدواریم در فازهای بعدی بلوار شهید روحانی هم شاهد پیگیری و جدیت شهرداری قم باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات قم را در داخل استان می‌توان حل کرد، گفت: اگر مسئولان استانی با همکاری یکدیگر و با مدیریت استاندار فعالیت گسترده داشته باشند می‌توانند منابع مالی و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftcd0.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما