سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 26859

احاطه کامل امنیتی بر منطقه داریم

قم نيوز : قم نیوز: وزیر کشور با بیان اینکه امروز دولت در زمینه سیاست خارجی از انزوا خارج شده و در حوزه‌های اقتصاد، تجارت و سیاست داخلی نیز شاهد گشایش‌هایی بوده‌ایم، گفت: امروز در زمینه‌های امنیتی احاطه کاملی بر منطقه داریم.
احاطه کامل امنیتی بر منطقه داریم
به گزارش قم نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سفر یک روزه خود به قم شامگاه دوشنبه با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه دیدار کرد و گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت کشور در دولت یازدهم ارائه کرد.

وی اظهار داشت: بین دولت و ملت فاصله‌ای نیست و دولت در دوره جدید با وجود فشارهای خارجی و داخلی گام‌های مناسبی در راستای رفع مشکلات برداشته است.

وزیر کشور، افزود: امروز دولت در زمینه سیاست خارجی از انزوا خارج شده و در حوزه‌های اقتصاد، تجارت و سیاست داخلی نیز شاهد گشایش‌هایی بوده‌ایم و ارتباط ما با کشورهای همسایه و منطقه نیز به جز یک یا دو کشور ارتقا و بهبود یافته است.

رحمانی فضلی، ادامه داد: امروز در زمینه مسائل اقتصادی نیز در حال خروج از رکود هستیم و علائم آن قابل مشاهده است و وحدت در بین گروه‌های مختلف داخلی تقویت شده و اختلافات خاصی دیده نمی‌شود و دولت تلاش می‌کند از همه جناح‌های موجود با محوریت اعتدال، تجربه و عقلانیت بهره ببرد.

وی با بیان اینکه اطاعت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب از تاکیدات مهم رئیس جمهور است، افزود: امروز وضعیت مطلوب کشور ار مدیون هدایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی‌های مردم می‌دانیم و امروز در زمینه‌های امنیتی احاطه کاملی بر منطقه داریم.

وی ابراز داشت: دکتر روحانی نسبت به تقویت ارتباط دولت با روحانیت و مراجع و استفاده از نظرات و مشورت‌های آنان نیز تأکید دارند.

قم در زمینه مسائل امنیتی جایگاه مطلوبی دارد

وزیر کشور، با بیان اینکه استان قم در زمینه مسائل امنیتی جایگاه مطلوبی دارد افزود: درجه بسیار بالای امنیت در استان قم با وجود اتباع خارجی مختلف و همچنین رشد روز افزون و چند برابری جمعیت بسیار حایز اهمیت است.

رحمانی فضلی، قم را در زمینه مواد مخدر استانی پاک نام برد بر افزایش برنامه‌ها و اقدامات در زمینه کنترل مواد مخدر تاکید کرد.

وی در خصوص اهتمام به مسائل فرهنگی در دولت یازدهم گفت: در دولت تدبیر و امید مسائل فرهنگی اهمیت بالایی داشته و حوزه فرهنگ نباید تنها به مسائل عفاف و حجاب خلاصه و محدود شود و معتقدیم آنچه موجب تضعیف ارزش‌های دینی و مذهبی شود آسیب فرهنگی و بر عکس آن نقطه قوت به شمار می‌رود.

وزیر کشور، در پایان عنوان کرد: دولت آمادگی همکاری با حوزه علیمه را دارد و در این خصوص جلسات مختلفی برگزار شده است که امیدواریم در حد توان بتوانیم اقداماتی صورت دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhoe8.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما