شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 26969
در مسابقات دو و میدانی نوجوانان کشور

مدال نقره دوی ۴۰۰ متر به دو و میدانی کار قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدال نقره دوی ۴۰۰ متر مسابقات دو و میدانی نوجوانان دختر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به دو و میدانی کار قم رسید.
مدال نقره دوی ۴۰۰ متر به دو و میدانی کار قم رسید
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که سهم تیم اعزامی قم به این مسابقات یک مدال باارزش نقره و یک عنوان چهارمی بود.

فائزه فیضی دو و میدانی کار آینده دار قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع به رقابت با حریفانی از استان‌های مختلف کشور پرداخت و با اختلافی ناچیز نسب به نفر نخست، مقام دوم و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

فاطمه فیضی دیگر دو و میدانی کار قمی نیز در این مسابقات در ماده دوی ۱۰۰ متر روی پیست رفت اما با وجود تلاش فراوان نتوانست به رتبه‌ای بهتر از چهارمی دست یابد و بدون کسب مدال به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از استانهای، خراسان رضوی، گلستان، البرز، قزوین، فارس، تهران، اردبیل، خراسان شمالی، همدان، قم، زنجان، گیلان، اصفهان و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

دختران نوجوان دوومیدانی کار در مواد، ۱۰۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر بامانع، ۱۰۰ م‌تر، ۴۰۰ م‌تر، ۲۰۰ م‌تر، ۱۵۰۰ م‌تر، ۸۰۰ م‌تر، سه هزارم‌تر، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرش سه گام، پرش طول و پرش ارتفاع با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که پیش از این، در رقابت‌های دوومیدانی جوانان کشور سهیلا مولایی دو و میدانی کار شایسته قم بهترین نتایج تیم اعزامی قم را به دست آورد و در ۴۰۰ متر موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد.

سهیلا مولایی در ۸۰۰ متر نیز درخشید و با کسب مدال برنز یک مدال دیگر را به جمع مدال‌های تیم ۵ نفره قم اضافه کرد ضمن اینکه وی در ترکیب تیم ۴ در ۱۰۰ متر امدادی در کنار مرجان حبیبی، آرزو تنباکویی و سپیده مظفری موفق به کسب مدال برنز تیمی این ماده شد و آخرین مدال تیم دو و میدانی قم توسط مرجان حبیبی به دست آمد که وی در ماده ۱۰۰ متر به مقام سوم و مدال برنز کشور دست پیدا کرد.

بدین ترتیب شاگردان پریسا سادات روحانی در پایان این مسابقات، بزرگ‌ترین موفقیت تاریخ دو و میدانی بانوان قم را به دست آوردند و برای نخستین بار با کسب ۴ مدال رنگارنگ از این مسابقات به کار خود خاتمه دادند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb99b5.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما