شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 26977
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد:

استفاده حداکثری از ظرفیت خادمان افتخاری متخصص در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بر استفاده حداکثری از ظرفیت خادمان افتخاری متخصص در این مسجد مقدس تاکید کرد.
استفاده حداکثری از ظرفیت خادمان افتخاری متخصص در جمکران
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی زاده در سومین جلسه خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه بهره‌برداری نکردن از فرصت‌ها منجر به تهدید می‌شود اظهار کرد: خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران ظرفیت عظیمی است که باید با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی از آنها بهره‌برداری و استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از تجارب گذشته و نقاط ضعف و قوت موجود در مرکز خادمین افتخاری بهره برد افزود: رویکرد اصلی مدیریت جدید این مرکز بهره‌گیری از خادمان افتخاری تخصصی در مسجد مقدس جمکران است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران رعایت نظم، انضباط و انجام وظیفه را از ضروریات مرکز خادمان افتخاری دانست و گفت: برنامه ریزی و انسجام در مدیریت دو عاملی است که اثرگذاری این بخش را بیشتر می‌کند.

حاجی‌زاده خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی خادمان افتخاری حضور با خلوص نیت در مسجد است و باید با برنامه ریزی مناسب این خلوص نیت را در پیشبرد امور مسجد مقدس جمکران به کار گیریم.

وی با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت خادمان با استعداد این مرکز گفت: استعدادهای بسیار خوب با بالاترین مدارک تحصیلی در بین خادمان افتخاری وجود دارد که باید تخصص و ظرفیت آنها را شناسایی و از این نقاط قوت به بهترین شکل در خدمت به عاشقان حضرت ولی عصر(عج) بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdca0onu.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما