سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 270

ديداراستاندار قم با آيت الله هاشمی شاهرودی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي ديدار و گفتگو كرد.
ديداراستاندار قم با آيت الله هاشمی شاهرودی
به گزارش قم نیوز، در اين ديدار، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسی پور با اشاره به اقدامات و فعاليت های عمرانی تصريح كرد: خوشبختانه با تاكيدات مقام معظم رهبری، عنايت و توجه ويژه دولت و اهتمام و جديت مسؤلان و مديران استان، در چند سال اخير، عمران و آبادانی قم روند پر شتابی را داشته است.

استاندار قم با بيان اين كه رشد و توسعه قم در همه عرصه ها جهش داشته است، از افزايش بی سابقه اعتبارات عمرانی استان از ابتدای شروع به كار دولت نهم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين موسی پور به تحرك و پويايی مجموعه دستگاه های استان اشاره و گفت: در سال های اخير با تحرك و وپويايی ايجاد شده در بدنه و مديريت دستگاه های اداری و تأمين و ترزيق اعتبارات مورد نياز طرح ها، عمليات اجرايی بسياری از پروژه های عمرانی نيمه تمام و متوقف استان مجدداً به جريان افتاد كه برخی از اين طرح ها پس از سال ها توقف، به بهره برداری رسيده و يا با سرعت و قوت در حال اجراست.

در اين ديدار آيت الله هاشمی شاهرودی نيز در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای مسئولان استان با اشاره به جايگاه قم به عنوان پايگاه دينی جهان اسلام و خاستگاه نظام و انقلاب اسلامی، بر لزوم بهره مندی از ظرفيت های غنی دينی و فرهنگی موجود در قم در جهت توسعه و عمران و آبادانی اين خطه تاكيد كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdccaxqi82bqm.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما