چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 27239
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

بیمارستان فرقانی قم بعد از ۱۳ سال انتظار به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان فرقانی در قم بعد از سیزده سال در نیمه اول سال ۹۴ بهره‌برداری می‌شود و مورد استفاده همشهریان قرار می‌گیرد.
بیمارستان فرقانی قم بعد از ۱۳ سال انتظار به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان قم اظهار کرد: یکی از اهداف دولت و مسئولان در طرح تحول نظام سلامت تکمیل بیمارستان‌های نیمه کاره و ساخت بیمارستان‌های نو و جدید است که به شاخص‌های استاندارد جهانی نزدیک باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به کمبود بیمارستان‌های استاندارد در قم بیان کرد: تنها یک بیمارستان در استان دارای شاخص‌ها و استاندارهای بر‌تر است که آن بیمارستان شهید بهشتی است و ما در این بخش کمبود داریم.

ایرانی خواه با اشاره به تخصیص بودجه توسط دولت به استان‌ها در بخش بهداشت و درمان تصریح کرد: متاسفانه زیر ساخت‌ها و شاخص‌هایی که برای اختصاص بودجه به استان قم در بخش بهداشت و درمان صورت می‌گیرد اشتباه است و باید اصلاح شود.

وی با اشاره به افزایش جمعیت در سالهای اخیر در استان عنوان کرد: جمعیت قم در واقع یک میلیون و ۲۰۰ نفر نیست و قریب ۲۰ میلیون نفر به صورت شناور در استان رفت و آمد می‌کنند، که هزینه و بودجه باید متناسب به این موضوع اختصاص داده شود.

ایرانی خواه افزود: استان قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان در کشور است و در معرض تصادفات جاده‌ای زیادی قرار دارد و وظیفه خدمات رسانی به مصدومان به عهده مسئولان حوزه بهداشت و درمان این استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: ما تاسیس بیمارستان نیروگاه و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی کودکان در بیمارستان شهید بهشتی قم را در دست اجرا داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان فرقانی در قم بعد از سیزده سال در نیمه اول سال آینده بهره برداری می‌شود و مورد استفاده همشهریان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdccoiqi.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما