دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 27264
"چهره‌های معلوم‌الحال در فرهنگ کشور نفوذ پیدا کرده‌اند"

حسینی: راه نفوذ عناصر خارج‌نشین در برخی روزنامه‌ها باز شده است

قم نيوز : قم نیوز: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم گفت: راه نفوذ برخی افراد خارج نشین در روزنامه‌های داخلی باز شده است و در حال حاضر در روزنامه‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب مطلب می‌نویسند.
حسینی: راه نفوذ عناصر خارج‌نشین در برخی روزنامه‌ها باز شده است
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز در همایش دغدغه‌های فرهنگی که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی که در کشور وجود دارد اظهار کرد: راه نفوذ برخی افراد خارج‌نشین در روزنامه‌های داخلی باز شده ‌و در حال حاضر در روزنامه‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب مطلب می‌نویسند.

وزیر سابق ارشاد اسلامی با اشاره به افکار و اندیشه‌های نادرستی که در برخی مسئولان وجود دارد، افزود: برخی افراد عقیده دارند که ضدانقلاب‌های خارج‌نشین مشکلی ندارد و می‌توان یک ضدانقلابی که ۳۵ سال علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت کرده در ایران کتاب چاپ کند و و اندیشه‌های او گسترش یابد درحالی‌که این ایده اشتباهی است.

حسینی با اشاره به نفوذ چهره‌های معلوم‌الحال در فرهنگ کشور بیان کرد: امروز برخی افراد می‌خواهند در تئا‌تر، سینما، روزنامه‌ها و حوزه‌های مختلف فرهنگی وارد شوند که هدفشان تبلیغ علیه آرمان‌های انقلاب و اسلام است، این افراد روحیه تمامیت خواهی دارند و به اهداف کوچک قانع نیستند و قصد دارند که همه امور در دست خودشان باشد.

وی با اشاره به چراغ سبزی که در داخل توسط برخی افراد به هنرمندان خارج‌نشین نشان داده می‌شود، عنوان کرد: در داخل کشور جوانان متعهد و مؤمن زیادی داریم که در حوزه فرهنگ و فضای مجازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، ما باید از ظرفیت آن‌ها در جهت ترویج اندیشه‌های اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر استفاده کنیم.

حسینی با اشاره به نگرانی‌های عناصر متدین از وضعیت موجود فرهنگی اظهار کرد: نگرانی عناصر انقلابی این است که در این دولت عناصر ضدانقلاب میدان‌دار شده و نیروهای کارآمد و متعهد و مؤمن کنار گذاشته شوند.

وی با اشاره به ظرفیت نسل جوان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: در جنگ سخت که در ۸ سال دفاع مقدس صورت گرفت فرماندهان ما جوانان بودند که رشادت‌های زیادی انجام دادند.

وزیر سابق ارشاد با اشاره به جنگ نرمی که امروز در جامعه وجود دارد، بیان کرد: با توجه به هجمه‌های زیادی که توسط دشمن در عرصه فرهنگ صورت می‌گیرد جوانان ما باید وارد عرصه شوند و در زمینه فرهنگ تأثیرگذار بوده و به نقش‌آفرینی بپردازند، همچنین در برابر اندیشه‌های غرب‌گرایانه به مقابله بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه آمریکا علیه عراق تصریح کرد: هدف آمریکا و استکبار از تشکیل و حمایت از داعش این بود که عراق را به سه کشور شیعه، سنی و کرد تقسیم و تجزیه کنند که تاکنون در این موضوع موفق نشدند.

حسینی با اشاره به اقدامات گروهک داعش در منطقه عنوان کرد: اردوغان اذعان کرد که سلاح‌های آمریکایی در دست داعشی‌ها است و داعش با حمایت آمریکا است که دست به اقدامات جاهلانه خود می‌زند.

وی با اشاره به تأثیر گذاری رشادت‌های سردار سلیمانی مقابل گروهک داعش تصریح کرد: سردار سلیمانی با رشادت و تیزهوشی خود توانست شهر آمرلی را از دست نیروهای داعش‌‌ رها سازد و در برابر داعش ایستادگی کند که این موضوع توسط همه رسانه‌های خبری دنیا اعلام شد.

وزیر سابق ارشاد با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی خواب را از چشم اوباما و مقامات آمریکایی گرفته است، اظهار کرد: آمریکا و استکبار هم به این موضوع رسیده‌اند که سردار سلیمانی فرد مؤثری در خاورمیانه است، از آرزوهای جان کری این است که برای یک بار هم که شده سردار سلیمانی را ببیند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcayunu.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما