پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 27280
آیت الله نوری همدانی:

غرب با سیاست ایران‌هراسی به دنبال توجیه جنایات رژیم صهیونیستی است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی با تاکید براینکه غربی‌ها سیاست ایران هراسی را دنبال می‌کنند، گفت: غرب در تلاش است تا چهره‌ای خشن و محور تروریسم از ایران برای جهانیان ترسیم کند در حالی که همه دنیا می‌دانند تهدید‌ها همه از سوی رژیم صهیونیستی است.
غرب با سیاست ایران‌هراسی به دنبال توجیه جنایات رژیم صهیونیستی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار گروهی از ‏مسئولان نظارت و ارزشیابی سپاه پاسداران با بیان اینکه شناخت شاخصه‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف ما است، اظهار کرد: آموزه‌های دینی و اسلامی بر انقلاب ملت ایران داشت.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به آموزه‌های دینی و قرآنی بود، افزود: مبنای دینی و اسلامی انقلاب اسلامی سبب شد تا انقلاب در سطح بین المللی اثرگذار باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها در جهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مادی نبود و با مرجعیت و رهبری فردی دینی یعنی امام (ره) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) قانون اساسی انقلاب هستند، عنوان کرد: وصیت نامه‌های شهدا و درک مفاهیم آن از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده داریم چرا که شهدا همواره بر ولایتمداری تاکید می‌کردند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید براینکه مدل جمهوری اسلامی براساس اصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است، تصریح کرد: ولایت فقیه مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بسیاری از نهضت‌ها و انقلاب‌های جهانی برخاسته از انقلاب مردم ایران است، خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ جهاد و شهادت و وردو آن به زندگی مردم از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ادبیات سران آمریکایی در مواجهه با ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفته فرصت پیشرفت در عرصه هسته‌ای را به ایران نمی‌دهیم و دلیل حضور ایرانی‌ها به دلیل فشار تحریم‌ها است، اظهار کرد: این ادبیات حرف‌های ابوجهل‌های تاریخ است.

وی با تاکید براینکه غربی‌ها سیاست ایران هراسی را دنبال می‌کنند، بیان کرد: غرب در تلاش است تا چهره‌ای خشن و محور تروریسم از ایران برای جهانیان ترسیم کند در حالی که همه دنیا می‌دانند تهدید‌ها همه از سوی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciurar.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما