يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 27380

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم با حضور مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در محل تمرینات این تیم برگزار شد.
مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مهدی تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم از امروز به طور رسمی کار خود را با صبا آغاز کرد.

مراسم معارفه تارتار با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صبا در جمع بازیکنان این تیم انجام شد و تارتار رسما جانشین صمد مرفاوی شد.

در این مراسم سیدحسن رضوی عضو هیئت مدیره باشگاه صبا و معاون اشتغال و برنامه ریزی استاندار قم، محسن بهشتی و عباس جهان‌بینی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا حضور داشتند.

تارتار امروز پیش از حضور در تمرین صبا در جلسه‌ای با عباس جهان بینی مدیر عامل باشگاه صبای قم شرکت کرد تا وضعیت همکاری وی با صبا، دستیارانش و برنامه‌های آینده صبا مورد بررسی قرار گیرد.

مهدی تارتار متولد ۱۳۵۱ و دارای سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی، بهمن کرج، پاس تهران، پرسپولیس تهران، ابومسلم خراسان و راه‌آهن تهران است و در عرصه مربیگری هدایت تیم‌های راه‌آهن تهران، گهر زاگرس، داماش گیلان و گسترش فولاد تبریز را در کارنامه خود دارد.

وی در سال ۷۷ و در زمان مربیگری فیروز کریمی به تیم تراکتورسازی پیوست و یک فصل را برای سرخپوشان تبریزی توپ زد و پس از آن به تناوب برای تیم‌های پاس، پرسپولیس، راه آهن و ابومسلم بازی کرد.

تارتار در نیم فصل نخست با گسترش فولاد نتیج خوبی نگرفت و پس از شکست برابر پدیده مشهد در هفته یازدهم از سمت خود کناره گیری کرد تا فراز کمالوند مسئولیت فنی گسترش فولاد را در دست بگیرد.
https://qomnews.ir/vdcjyte8.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما