يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 27390
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم :

دغدغه مشترک مراکز آموزش‌عالی استان قم "اشتغال جوانان" است

قم نيوز : قم نیوز:رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم گفت: تلاش برای برقراری ارتباط بین عرصه علم و عمل برای ایجاد اشتغال دانشجویان قمی مهم‌ترین هدف دانشگاه جامع عملی کاربردی است.
دغدغه مشترک مراکز آموزش‌عالی استان قم "اشتغال جوانان" است
امیر حمزه مهرابی در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو، اظهار داشت: روز دانشجو یکی از مهم‌ترین افتخارات تاریخ و تقویم کشورمان و نشان‌دهنده بصیرت قشر تحصیل‌کرده و دانشگاهی جامعه است.
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم با مقایسه دانشجوی امروز و دیروز، افزود:  در حال حاضر زمینه برای ظهور دانشجو در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی بسیار خوب است درحالی‌که درگذشته شرایط به این شکل نبود و جوی سیاست زده بر دانشگاه‌های گذشته حاکم بود.
 
 مهرابی با تأکید به‌روز دانشجو و تقارن آن با هفته پژوهش در قم، بیان کرد: در این هفته علاوه بر مراسم روز دانشجو که در مراکز علمی کاربردی برگزار می‌شود، در محل نمایشگاه‌های دائمی استان نیز نمایشگاه هفته پژوهش با نمایش توانمندی‌های دانشجویان استان قم برگزارشده است.
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم با اشاره اهداف این دانشگاه در حمایت از دانشجویان، عنوان کرد: تلاش برای برقراری ارتباط بین عرصه علم و عمل مهم‌ترین هدف دانشگاه جامع عملی کاربردی است، زیرا برای پیشبرد اهداف و ایجاد اشتغال برای جوانان علاوه بردادن تعالیم نظری باید شرایط را برای کسب تعالیم عملی فراهم کنیم.
 
به گفته وی در حال حاضر حدود 90 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جذب بازار کارشده‌اند، زیرا برخی از دانشجویان شاغل هستند و برای ارتقای دانش نظری وارد دانشگاه شده‌اند و برخی نیز پس از تحصیل و کسب مهارت وارد بازار کارشده‌اند.
 
انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcawenu.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما