يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 27579
آیت‌الله مسعود‌ی‌خمینی:

حضور مردم در اربعین حسینی نشان‌دهنده اوج تنفر از گروه های تکفیری و حامیان آنها بود

قم نيوز : قم نیوز:عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور مردم در مراسم روز اربعین نشان‌دهنده اوج تنفر آنها از گروه‌های تکفیری و حمایت‌کنندگان از این گروه‌ها بود.
حضور مردم در اربعین حسینی نشان‌دهنده اوج تنفر از گروه های تکفیری و حامیان آنها بود
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی خمینی در گفت‌و‌گو با فارس در قم با اشاره به راهپیمایی مردم در روز اربعین اظهار کرد: امسال همه جهان با این سئوال مواجه بودند که چه چیزی مردم را به زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین علاقه‌مند می‌کند.
 
وی افزود: واقعه عاشورا و اربعین هر ساله با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و امسال نیز با توجه به علاقه مردم به سیدالشهدا(ع)، آزادی، کمال و انسانیت مردم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در مراسم روز اربعین در کربلای معلی حضور یافتند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم روز اربعین گفت: حضور مردم در مراسم روز اربعین نشان‌دهنده اوج تنفر آنها از گروه‌های تکفیری و داعش و حمایت‌کنندگان این گروه‌ها بود و فعالیت‌ گروه‌های داعش سبب بیداری مردم جهان نسبت به اقدامات شوم دشمنان شد.
 
آیت‌الله مسعودی ‌خمینی تصریح کرد: مسلمانان و غیر مسلمانان با حضور خود در کربلای معلی و مراسم روز اربعین نشان ‌دادند که اگر بخواهند می‌توانند با یکدیگر متحد شوند و در حوزه سلامت، انسانیت و آزادی می‌توانند سخن بگویند.
 
وی با اشاره به اینکه افرادی که در گروه‌های تکفیری حضور دارند در ظاهر انسان هستند، گفت: هیچ انسانی نمی‌تواند آدم‌کش و خشونت‌کار باشد و افرادی که به زیارت امام حسین (ع) می‌روند به دنبال شهرت، قدرت و هوای نفس نیستند و سعی در رسیدن به کمال و انسانیت دارند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همه مردم عراق و دیگر کشورها سعی کردند در روز اربعین، امنیت کامل را برای زائران کربلای معلی فراهم کنند که باید از دولت عراق و دست‌اندرکاران مراسم روز اربعین تشکر و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjhie8.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما