دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : 27584
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

استقرار اکیپ اورژانس قم در مرز مهران

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از استقرار اکیپ مرکز اورژانس قم به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس در مرز مهران خبر داد.
استقرار اکیپ اورژانس قم در مرز مهران
قم نیوز، مهدی فراهانی در گفت‌وگو با فارس در قم، از استقرار اکیپ اورژانس قم در مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: با تمام شدن مراسم عظیم راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی و بازگشت زائران ایرانی به میهن، شاهد حضور فوق‌العاده و تراکم جمعیت در مرز‌های کشور به ویژه مرز مهران هستیم.
 
وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات پزشکی به زائران، اورژانس قم طبق درخواست اورژانس کشور در کنار همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در نقطه صفر مرزی مستقر شده و انجام ماموریت‌های محوله اقدام می‌کند.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه اکیپ اعزامی از قم مدت پنج شبانه‌روز است که در مرز مهران مستقر شده، بیان کرد: اکیپ اعزامی از قم اکیپ کامل هفت نفره است که با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس در مرز مستقر است و طی هفته آینده نیز استقرار خواهند داشت.
 
فراهانی افزود: تاکنون 100 نفر بیمار سرپایی توسط اکیپ اورژانس قم درمان شدند و چندین تصادف نیز صورت گرفته بود که همکاران ما مصدومین را به مراکز درمانی استان ایلام انتقال دادند.
 
وی با اشاره به اینکه از فردا اکیپ تازه‌نفس از همکاران اورژانس قم در مرز مستقر می‌‌شوند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در کنار همکاران اورژانس استان‌های ایلام، کرج، قزوین، مرکزی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به صورت پررنگ در مرز مهران مستقر هستند و پوشش کامل در نقاط مختلف شهر مهران دارند تا إن‌شاء‌الله تمام زائران حسینی به سلامت وارد کشور شده و به شهرهای خود بازگردند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfjtd0.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما