دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 27764
همزمان با آغاز ماه ربیع الاول صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از مرکز مدیریت هوشمند ترافیک و ۲۶ پروژه حمل و نقل قم

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با آغاز ماه ربیع الاول مراسم بهره‌برداری و افتتاح از مرکز مدیریت هوشمند ترافیک و همچنین ۲۶ پروژه حمل و نقل و ترافیک از سوی شهرداری قم برگزار می‌شود.
بهره‌برداری از مرکز مدیریت هوشمند ترافیک و ۲۶ پروژه حمل و نقل قم
به گزارش قم نیوز، در راستای خدمت رسانی به شهروندان در خصوص حمل و نقل درون شهری و تسهیل در ترددهای درون شهری و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی پروژه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا به مناسبت هفته حمل و نقل و در آغاز ماه ربیع‌‌الاول، این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.
 
از جمله پروژه‌های مهم و راهبردی در این ایام مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم است که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 
آغاز طرح هوشمندسازی تقاطع‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال، نصب تابلوهای راهنمای مسیر با صرف اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال، راه‌اندازی ایستگاه‌های وی‌.آی‌.پی اتوبوس، نصب دوربین‌های نظارتی در پایانه‌ها، راه‌اندازی خطوط اتوبوس تندرو، راه‌اندازی باجه‌های شارژ کارت بلیط الکترونیک، افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی و... از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در بخش حمل و نقل است.
 
همچنین در این ایام پروژه‌های دیگری از جمله مرکز خدمات فنی تاکسیرانی، مهمانسرای تاکسیرانی و... به بهره‌برداری رسیده و خدمت‌رسانی خود را آغاز می‌کنند.
 
شایان ذکر است مراسم ویژه افتتاح پروژه‌های بخش حمل و نقل در نخستین روزهای ماه ربیع الاول با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfjed0.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما