جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 27824
معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

تاثیرات اقامه نمازجمعه در نظام اسلامی مشهود است

قم نيوز : قم نیوز: معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه در نظام اسلامی دارای کارکردهای مهمی است و تاثیرگذاری نماز جمعه در نظام اسلامی قابل توجه است.
تاثیرات اقامه نمازجمعه در نظام اسلامی مشهود است
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام احمد تقوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه پردیسان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی آغاز همه کارها باید با نماز همراه باشد تصریح کرد: از نکات بسیار مهم در دین مبین اسلام که توجه بسیاری به آن شده و رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار نیز همواره مسلمانان را به آن سفارش کرده‌اند، مسئله نماز است.
 
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در امر برگزاری نماز جمعه وظیفه مهمی بر دوش دارد، تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی شاهد برگزاری نمازهای با شکوه جمعه در سراسر کشور هستیم.
 
معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی امام راحل این واجب فراموش شده احیا شد، افزود: نماز جمعه در نظام اسلامی دارای کارکردهای مهمی است و تاثیرگذاری نماز جمعه در نظام اسلامی قابل توجه است و امروز نیز به راحتی می‌توانیم تاثیرات برگزاری نمازهای جمعه را مشاهده کنیم.
 
وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در منطقه پردیسان اظهار کرد: از یک سال و نیم پیش نماز جمعه در منطقه پردیسان که در مجاورت شهر قم واقع شده است برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته به برکت اقامه نماز جمعه در منطقه پردیسان خاطرنشان کرد: امیدواریم که اقدامات فرهنگی که از سوی حجت الاسلام غفوری پایه گذاری شد از سوی امام جمعه جدید با وقت و جدیت بیشتری دنبال شود.
 
وی ضرورت توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در منطقه پردیسان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: امام جمعه جدید نباید اجازه دهد که اقدامات انجام شده به هیچ وجه کمرنگ شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc04qi.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما