دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 27897
معاون سپاه قم:

هنرمندان متعهد نیاز امروز جامعه و نظام اسلامی را بشناسند

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: هنرمندان متعهد و ارزشی امروز باید نیاز نظام اسلامی و جامعه جهانی را به خوبی بشناسند و با پرداختن به دغدغه های اساسی، زمینه سعادت و سلامت جامعه را فراهم بیاورند.
هنرمندان متعهد نیاز امروز جامعه و نظام اسلامی را بشناسند
به گزارش قم نیوز ، \'رضا فقیهی\' یکشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم با بیان این مطلب افزود: هنرمند دینی و متعهد قطعا نمی تواند بی تفاوت و به راحتی از کنار مشکلات، نیازها و آسیب های جامعه پیرامون خود عبور کند.
 
وی با بیان اینکه هنرمندان متعهد و ارزشی باید به دنبال پاسخگویی به نیازهای جامعه باشد،خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی خود به هنر و هنرمندان نیازمند است تا آنان با تکیه بر حق و حقیقت، اندیشه انقلابی و مکتبی خود را با خلق آثار هنری فاخر و ارزشمند به منصفه ظهور برسانند.
 
معاون سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، حقیقت و زیبایی را دو واژه شکل دهنده به هنر دانست و گفت: اگر آثار هنری به زیبایی و بر اساس حقیقت شکل بگیرد، ماندگار خواهد بود و قطعا آثار هنری بدل سازی شده، در طول زمان پوچی و توخالی بودن خود را نشان می دهند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه نهم دی و خنثی شدن فتنه ها و توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: پیش از فتنه سال 88، مستکبران غربی و برخی چهرهای سیاسی درکشور به دنبال بدل سازی در جامعه و هموار کردن مسیری برای جلوه دادن ناحق های ناپسند به صورت حق بودند.
 
فقیهی با بیان اینکه آتش فتنه در کشورمان، عوارضی را از خود برجای گذاشته است که سالها باید تاوان آن را بپردازیم، اظهار داشت: اقتدار، عظمت و قدرت بازدارندگی که انتخابات پرشور و حماسی مردم می توانست برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد، با تیر فتنه گران هدف قرار گرفت و حتی آثار سوء این لکه ننگ را می توان در خارج از مرزهای کشورمان و در جنگ سوریه و غزه نیز دنبال کرد.
 
وی در پایان با بیان اینکه جریان فتنه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر بسیاری از آفات و آسیب ها واکسینه کرده است، تصریح کرد: امروز بحمدالله ملت غیور کشورمان نسبت به سالهای پیش از فتنه، بصیرتر و حضور آنها در صحنه های دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی بیشتر و افزون تر است.
 
دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم با قرائت بیانیه پایانی داوران و معرفی نفرات برگزیده در بخش های پوستر، کاریکاتور، نقاشی، حجم سازی، نگارگری و نقاشی دیواری در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پایان یافت.
انتهای پیام136
https://qomnews.ir/vdccm4qi.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما