دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 27911
معاون استاندار:

قم مرکز استعدادهای ورزشی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، از این استان به عنوان مرکز استعدادهای ورزشی یاد کرد.
قم مرکز استعدادهای ورزشی است
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'علی بنایی\' روز دوشنبه در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با هیات ها، باشگاه های ورزشی و تشکل های جوان استان قم اظهار داشت: در قم تشکل های ورزشی جوشش خوبی دارند و برغم کمبود امکانات شاهد زمینه های قهرمانی و مدال آوری در جوانان این استان هستیم.
 
وی بیان داشت: با سرمایه گذاری مناسب پنج ساله بر روی ورزش استان می توانیم جایگاه های روشن و مشخصی را بدست آورد و در قله فتح مدال ها قرار بگیریم.
 
وی گفت: قم هم چنان که در همه عرصه ها فعال است باید در ورزش هم خوش بدرخشد و با توجه به قابلیت های خوب آموزشی ورزشی در استان قم باید آنرا به جایگاه مطلوب خود برسانیم.
 
بنایی ابراز داشت: وضعیت دفاتر هیات های ورزشی، یکی از مشکلات قم است که باید به گونه ای سامان یابند و در ساختمانی تجمیع شوند تا هم افزایی آن ها سبب شود که قم به جایگاه بهتری در ورزش دست یابد.
 
وی همچنین اظهار داشت: اهالی ورزش قم ورزش را همراه با اخلاق و فتوت انجام داده و سفیران مردانگی هستند و نمونه های اخلاقی زیادی در بین ورزشکاران قم وجود دارد.
 
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان روز دوشنبه به منظور دیدار با استاندار، روسای هیات های ورزشی و تشکل های جوانان قم به این استان سفر کرد.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjvhe8.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما