يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 28039
نماینده قم درمجلس:

دولت در نشان دادن چهره منطقی و اهل گفت وگو از کشورمان موفق بوده است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در نشان دادن چهره منطقی و اهل گفت وگو از ایران اسلامی به جهانیان و افکار عمومی موفق بوده است
دولت در نشان دادن چهره منطقی و اهل گفت وگو از کشورمان موفق بوده است
به گزارش قم نیوز ، \'احمد امیرآبادی فراهانی\' شنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) منطقه پردیسان قم افزود: ما در مذاکرات هسته ای به دنبال رفع تحریم ها و شناساندن حقوق مسلم کشورمان در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بوده و هستیم و اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، مقصر خود آمریکایی ها بوده و کشورمان در هر حال پیروز مذاکرات خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: تا هنگامی که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بر اساس راهبردهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و از خطوط قرمز عبور نکند، مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده حمایت خواهد کرد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشورمان در جایگاهی رفیع و تاثیرگذار در سطح منطقه و بین الملل قرار گرفته و دارای توانمندی ها و ظرفیت های گسترده ای است، اظهار داشت: مسوولان باید با تکیه بر قدرت و ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی، در برابر مستکبران و زیاده خواهان غربی کوتاه نیایند.
 
وی با بیان اینکه در جریان مذاکرات، مستکبران غربی انتظار دارند تا ما دست از حمایت سوریه و حزب الله و حماس و حتی امنیت ملی خود برداریم، اظهار داشت: زیاده خواهی دشمنان در جریان مذاکرات حد و حدود ندارد و آنها بارها در مذاکرات به هیات مذاکره کننده ایران اسلامی توهین کرده اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریان فتنه سال 88 ، یک طراحی حساب شده بود که متاسفانه برخی خواسته و یا ناخواسته در دام آن گرفتار شدند، اظهار داشت: امروز ملت غیور ایران اسلامی دارای آگاهی و بصیرت بیشتری شده اند و امیدواریم با رهبری های حکیمانه ایشان این فتنه مجددا تکرار نشود.
 
امیرآبادی در ادامه افزود: جریان فتنه، مساله یک دعوای انتخاباتی میان موسوی و احمدی نژاد نبود، بلکه ایستادگی یک ملت انقلابی در برابر بدخواهان و مستکبران غربی بود که بحمدالله با حضور پرشور و حماسی مردم در یوم الله نهم دی ماه تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان خنثی شد.
 
وی همچنین تصریح کرد: فتنه سال 88 پیامدهای اجتماعی و اقتصادی بسیاری به دنبال داشت که متاسفانه برخی از این پیامدها تا امروز هم ادامه داشته و بر وضع معیشت مردم تاثیر منفی گذاشته است، چنانچه دشمنان در این مدت با شناخت گره های اقتصادی و کالاهای استراتژیک کشورمان، روزنه های ورود آنها را بست.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت های میلیاردی به اموال عمومی جامعه در جریان فتنه 88 ، خاطرنشان کرد: تصویب بیش از 18 قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله پیامدهای اقتصادی فتنه 88 بود.
 
وی تاکید کرد: البته بسیاری از مشکلات اقتصادی فقط به جریان فتنه 88 باز نمی گردد و سوء مدیریت ها و تصمیم گیری های نادرست و نیز عدم توجه به توانمندی ملت و ظرفیت های کشور در بروز این معضلات تاثیرگذار بوده است.
 
امیرآبادی همچنین بحث هدفمندی یارانه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز در کشورمان بیش از 10 میلیون نفر شناسایی شده اند که به راحتی می توان آنها را در پرداخت یارانه ها حذف کرد، اما متاسفانه هنوز عزم و اراده آن در دولت و برخی نمایندگان مجلس وجود ندارد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین موانع در انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه ها را فضای بی اعتمادی در جامعه دانست و گفت: خانواده های بسیار فقیری در جامعه وجود دارند که افزایش یارانه های پرداختی به این افراد، وضعیت زندگی آنها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb9gb5.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما