سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : 28121
نماینده مردم قم در مجلس:

سفر نمایندگان اهل تسنن مجلس به قم در راستای تقویت وحدت مذاهب اسلامی بود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اهل تسنن با سفر به قم در راستای تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی گام برداشتند و اقدامی عملی برای ایجاد وحدت در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل است.
سفر نمایندگان اهل تسنن مجلس به قم در راستای تقویت وحدت مذاهب اسلامی بود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فرهانی در حاشیه دیدار اعضای فراکسیون اهل سنت با مراجع عظام تقلید، در گفت‌و‌گو با تسنیم در قم، با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، اظهار داشت: آن‌ها با این هدف به دنبال دستیابی به منابع جهان اسلام هستند از همین رو نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در راستای تقویت وحدت بین مسلمانان گام بردارند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان اهل تسنن با سفر به قم در راستای تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی گام برداشتند و اقدامی عملی برای ایجاد وحدت در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل است.
 
وی با بیان اینکه با وجود دشمنی‌های دشمنان در راستای ایجاد تفرقه در نظام جمهوری اسلامی این دیدارها و تعاملات پیام وحدت را به جهان مخابره می‌کند، تصریح کرد: این موضوع وحدت و همدلی امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی را در منطقه نشان می‌دهد.
 
امیرآبادی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی امن‌ترین کشور در منطقه است، بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخبین مردم با تمام توان وحدت عملی را به مردم نشان می‌دهند و همین موضوع مردم را امیدوار می‌کند و پیام امنیت و آرامش را برای امت اسلامی و ملت ایران را به دنبال دارد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdff0x.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما