چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 28139
استاندار قم:

وضعیت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) ساماندهی می شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: نابسامانی های فعلی هسته مرکزی شهر قم و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) پذیرفتنی نبوده و هرچه سریعتر نیازمند بهسازی و ساماندهی است.
وضعیت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) ساماندهی می شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین \'محمدصادق صالحی منش\' سه شنبه شب در جلسه کارگروه هسته مرکزی شهر قم در استانداری قم گفت: وجود مغازه های اطراف حرم مطهر مشکلاتی را ایجاد کرده است که باید باید با همکاری و مشارکت شهرداری قم و آستان مقدس تخریب و بهسازی شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: تخریب مغازه های اطراف حرم مطهر به دلایل متعدد تا کنون انجام نشده است، اما امیدواریم در این دولت با همت و تلاش مضاعف مسوولان امر این مشکل برطرف شده و با تخریب این مغازه ها و هتل بین المللی قم، وضعیت این منطقه به خوبی ساماندهی شود.
 
استاندار قم احداث و تکمیل پروژه های عمرانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و صحن امام رضا(ع) را نیازمند تخصیص بودجه های ویژه از سوی دولت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با سفر رییس جمهوری به استان قم این پروژه ها با دقت مورد مطالعه قرار گرفته و بر اساس آن ردیف بودجه مناسب تعیین شود.
 
صالحی منش در پایان با بیان اینکه پروژه هایی همچون پروژه صحن امام رضا(ع) به راحتی منتفی نشده و در این جهت نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: برای ساماندهی میدان شهید مطهری نیز تا پایان سال 93 سند میدان مطهری به شهرداری و سند 300 مغازه اطراف آن به طور همزمان به آستان مقدس واگذار می شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccosqi.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما