پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 28172
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم:

دانشگاه ادیان و مذاهب قم مجهز به بزرگ‌ترین کتابخانه ادیان خاورمیانه است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب قم بزرگ‌ترین کتابخانه ادیان تخصصی خاورمیانه را دارا است که براین اساس ۱۶۰ هزار مقاله را موضوع بندی و ۵۲۰ عنوان مجله مرتبط در این کتابخانه موجود است.
دانشگاه ادیان و مذاهب قم مجهز به بزرگ‌ترین کتابخانه ادیان خاورمیانه است
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب پیش از ظهر امروز در مراسم جشن وحدت در سایه میلاد رحمت در دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه هدف از ایجاد دانشگاه ادیان و مذاهب ارتباط با رهبران ادیان و مذاهب بود، اظهار داشت: دانشگاه ادیان و مذاهب یک دانشگاه بین المللی و گفت‌و‌گو محور بوده و بر پژوهش تکیه دارد و مرکز تحصیلات تکمیلی است.
 
وی با تاکید براینکه دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان یک دانشگاه محوری برای گفت‌و‌گو مطرح است، خاطرنشان کرد: دانشگاه ادیان و مذاهب بزرگ‌ترین کتابخانه ادیان تخصصی خاورمیانه را دارا است که براین اساس 160 هزار مقاله را موضوع بندی و 520 عنوان مجله مرتبط در این کتابخانه موجود است.
 
حجت الاسلام نواب با اشاره به اینکه در دانشگاه ادیان و مذاهب حدود 300 جلد کتاب تألیف، ترجمه و منتشر کرده افزود: نخستین مجله علمی- پژوهشی در موضوع دین نیز به زبان انگلیسی منتشر می‌شود که در این مجله تعداد 426 دانشجو از پایان نامه خود دفاع کردند.
 
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم با اشاره به تعداد دانشجویان گفت: 575 دانشجوی دکتری که 84 درصد دانشجویان از طلاب حوزه علمیه هستند در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
 
وی با اشاره به فعالیت دوساله مقطع فوق لیسانس مجازی در دانشگاه ادیان و مذاهب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1035 دانشجو نیز در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه ادیان و مذاهب مشغول تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcj8ve8.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما