شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 28234

کلاهبرداری 9 میلیاردی یک رمال در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از دستگیری یک رمال در این استان خبر داد که با سوءاستفاده از باورها و اعتقادات مردم حدود 9 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
کلاهبرداری 9 میلیاردی یک رمال در قم
به گزارش قم نیوز ، سرهنگ \'مهدی قدمی\' روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی طرح شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی به نام (ع - د) به بهانه رمالی از وی کلاهبرداری کرده، بلافاصله موضوع توسط کارآگاهان آگاهی استان مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی گفت: شاکی به جهت آنکه همسرش قصد ازدواج مجدد داشته با راهنمایی یکی از دوستانش با خانمی که مدعی ارتباط با اجنه و ارواح بوده، خواستار غیب گویی و تغییر سرنوشتش شده است.
 
وی ادامه داد: فرد رمال در ادامه به عناوین مختلف در طول هشت ماه گذشته با اطلاعاتی که از بستگان این مراجعه کننده بدست آورده بود مطالبی را در تایید صحت گفتار خود عنوان می کند و با انجام مانور متقلبانه و ایجاد رعب و وحشت مبنی بر اینکه اگر شخصی از این موضوع مطلع شود، فرزند و خانواده وی توسط اجنه کافر شده و کشته خواهند شد، از شاکیه کلاهبرداری می کرد.
 
قدمی در خصوص رقم این کلاهبرداری گفت: متهم از این شخص حدود 9 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده به طوری که مالباخته حتی جهت تامین مبلغ مذکور اقدام به فروش منزل پدری خود کرده است.
 
وی اظهارکرد: در ادامه پس از اخذ دستور از مقام قضایی استان مخفیگاه این متهمه 36 ساله شناسایی و دستگیر شد.
 
وی گفت: نامبرده ابتدا در تحقیقات کارآگاهان از بیان واقعیت خودداری می کرد، اما با دیدن مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود.
 
رییس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و در نهایت با قرار قانونی مناسب راهی زندان شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdci5rar.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما